Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Читання тексту

Sport in Britain

Sport plays a very important part in people's lives in Britain. About 29 million people over the age of 16 regularly take part in sport. For many people sport is the main form of entertainment.

The British are one of the best in the world in different sports. Such sports events as the Final Cup, the Derby, the Boat Race, Wimbledon tennis champion ship are watched on television by millions of people.

The game associated with England is cricket. It is much more than just a sport; it is symbolized a way of life. It is the national English game.

Rugby football has come in Britain since the beginning of the 19th century, when a teacher at Rugby school, while playing football, decid­ed it would be better to pick up the ball and run with it.

Traditionally, the favourite sports of the upper class are hunting, shooting and fishing. The most widespread form of hunting is fox-hunting.

Horse racing is a very popular sport in Britain. This sport became known as "the sport of kings" in the 17th century.

Almost every sport is played in Britain. Hockey and basketball are becoming very popular.

Answer the questions.

- Is sport important for the British?

- What kinds of sports are mentioned in the text?

- Which game can we call the national one?

- What is the difference between football and rugby football?

- How do you think why horse racing was called "the sport of kings"?

T. - What sports are you fond of?- What do you like more, to go in for sports or to watch sport events on TV?

 

Listen to the stories, and write, what letter do you agree with and why?

—I am Peter. I love all kind of sports — football, hockey, volleyball and basketball. I also play chess and I love to play football. I go to our football club and I want to become a football player. I also watch foot­ball on TV a lot.

—I am Ann. I am not crazy about sports, but I think it is very im­portant to keep in good form and stay healthy. When I have the time, I also go to classes of aerobics.

—My name is Alex. I don't like sport. In the modern world people do not need muscles, diffi­cult things can be done by machines. I'm happy sitting on my sofa with a book or in front of the computer.

( Учні висловлюють свої думки щодо текстів )

I agree with Peter…

I agree with Ann…

I agree with Alex. ..

 

ІІІ. Заключна частина уроку


Читайте також:

  1. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  2. III.4 Форматування тексту.
  3. N Уроки класного читання
  4. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  5. Біблія як об'єкт читання і сприйняття в християнстві. Дослідження
  6. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші ознаки популяцій.
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші поведінкові адаптації тварин..
  8. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші, на вашу думку, екологічні закони.
  9. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  10. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть складові частини екосистеми.
  11. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть специфічні особливості людини.
  12. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть функції біосфери.




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тренування лексики | Dialogue speaking

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.