Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота з джерелами

1. Чи відображують I – IV Універсали факт зростання політичного радикалізму Центральної Ради?

2. Спираючись на тексти Універсалів, проаналізуйте соціально-економічну політику Центральної Ради.

3. На підставі II Універсалу виявіть і проаналізуйте протиріччя політичної позиції Центральної Ради.

4. Проаналізуйте текст ультиматуму Раднаркому РСФРР на адресу Центральної Ради. Чи обґрунтованими були звинувачення більшовицького уряду?

6. Проаналізуйте „Декларацію про створення Союзу Радянських Соціалістичних Республік” (30 грудня 1922 р.) Чи діяли на практиці конституційні принципи співіснування союзних республік у наступні роки?

7. На підставі Таємного протоколу пакту Молотова – Рібентропа дайте оцінку зовнішньої політиці СРСР наприкінці 30-х рр. ХХ ст.

8. Дайте оцінку воєнним цілям А. Гітлера, викладеним у плані „Барбароса”.

9. Порівняйте спогади режисера О. Довженка і письменника К.Симонова про перші дні Великої Вітчизняної війни.

10. Чи відображує звернення Й. Сталіна до радянського народу 3 липня 1941 р. емоційний стан вождя? Аргументуйте відповідь і проілюструйте її цитатами з промови.

11. Проаналізуйте Наказ № 227 („Ані кроку назад!”). Чи були виправдані репресивні засоби для вирішення кризової ситуації, що склалася в радянських військах до 1942 р.?

12. Дайте оцінку доповіді М.Хрущова “Про культ особи Сталіна та його наслідки”. В чому її історичне значення?

13. Порівняйте головні положення “сталінської” та “брежнєвської” конституцій. Чи відповідали вони радянській дійсності?

14. Проаналізуйте роботу І. Дзюби “Інтернаціоналізм чи русифікація?”. У чому різниця між офіційною радянською точкою зору щодо національного питання та позицією відомого українського дисидента?

15. За допомогою відповідних історичних документів спробуйте виділити головні етапи становлення незалежності української держави наприкінці 80-х – на початку 90-х рр. ХХ ст.

16. Охарактеризуйте права, свободи й обов’язки людини та громадянина, що зафіксовані в Конституції України 1996 р.

17. Проаналізуйте „Універсал національної єдності” (3 серпня 2006 р.). Виявіть причини його підписання. Надайте оцінку програмі соціально-економічного й політичного розвитку України, викладеній у документі.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Новітня історія України | Критерії оцінювання знань студентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.