Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шкала та критерії оцінювання

 

Університетська шкала оцінювання (100-бальна) Національна шкала оцінювання (5-бальна) Оцінка за шкалою ECTS (7-бальна)   Критерії визначення оцінки
90 – 100 (відмінно) А “відмінно” – студент глибоко і досконало знає матеріал усіх тем дисципліни, повністю засвоїв теоретичні основи курсу, ґрунтовно з’ясував закономірності історичного процесу
82 – 89     (добре) В “дуже добре” – студент у цілому добре засвоїв теоретичний матеріал дисципліни і здобув практичні навики на рівні, який дає можливість виконувати завдання з окремими неточностями (у визначенні дат, характеристиці особистостей, подій та явищ)
75 – 81 С “добре” – студент добре засвоїв теоретичний матеріал дисципліни і здобув практичні навики на рівні, який дає можливість виконувати завдання на рівні вище середнього, втім, із декількома суттєвими помилками
68 – 74     3 (задовільно) D “задовільно” –студент непогано засвоїв теоретичний матеріал і набув практичних навичок, але це дозволяє йому посередньо виконувати завдання, оскільки кількість суттєвих помилок є значною
60 – 67 Е “задовільно” – студент у загальних рисах орієнтується у теоретичному матеріалі і має практичні навички, достатні для виконання завдань на рівні мінімальних вимог
35 – 59     (незадовільно) “незадовільно” – студентмає уявлення про теоретичний матеріал дисципліни, але при виконанні практичних завдань допускається дуже грубих помилок. Необхідно повторно опрацьовувати матеріал і складати предмет
1 – 34 F “незадовільно” – студент не засвоїв матеріал навчальної дисципліни “Історія України”, не розуміє теоретичного матеріалу та не має практичних навичок для виконання поставлених завдань. Рекомендується обов’язкове повторне опрацювання курсу

 


Читайте також:

  1. А) загальні критерії
  2. Алгебраїчні критерії стійкості
  3. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  4. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  5. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  6. Види критеріїв оптимальності
  7. Види оцінювання та процедура перевірки
  8. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  9. Види планів щодо різних критеріїв
  10. Види та критерії вибору заходів медичного характеру
  11. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  12. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання знань і вмінь | Филиал ФГБОУ ВПО «ОГИМ» в г. Орске

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.