Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання знань і вмінь

(на екзамені)

До екзаменаційного білета входять 4 проблемних питання з дисципліни, перші два мають узагальнений комплексний характер охоплюючи хронологічний період з давніх часів до початку ХХІ ст. Третє і четверте питання орієнтовані на перевірку знань історичних джерел та особистостей. Відповідь на 1 і 2 питання білета оцінюється окремо з диференціацією оцінки: від 1 до 15 балів, за 3 і 4 питання – від 1 до 10 балів, що в сумі дає не більше 50 балів.Оцінка визначається на підставі критеріїв, що наведені в таблиці:

шкала оцінювання критерії визначення оцінки
  13-15 балів – для 1,2 питання   9-10 балів – для 3,4 питання студент глибоко і досконало знає матеріал усіх тем, повністю засвоїв теоретичні основи, уміє визначати причини і наслідки суспільно-політичних та соціально-економічних процесів, володіє інформацією щодо сучасного стану історичних досліджень
  10-12 балів – для 1,2 питання   7-8 балів – для 3,4 питання студент добре засвоїв теоретичний матеріал і здобув практичні навики, достатні для виконання завдань на рівні вище середнього з окремими неточностями (у визначенні дат, характеристиці подій і явищ історії)
  7-9 балів – для 1,2 питання   5-6 балів – для 2,3 питання студент добре засвоїв теоретичний матеріал дисципліни і здобув практичні навики на рівні, який дає можливість виконувати завдання на рівні вище середнього, втім, із декількома суттєвими помилками
  4-6 балів – для 1,2 питання   3-4 бали – для 2,3 питання   студент ознайомлений в загальних рисах з теоретичним матеріалом і має практичні навички, достатні для виконання завдань на рівні мінімальних вимог
  Менше 4 балів – для 1,2 питання   Менше 3 балів – для 2,3 питання студентмає уявлення про теоретичний матеріал, але при виконанні практичних завдань допускається дуже грубих помилок. Необхідно повторно опрацьовувати матеріал і повторно складати екзамен

Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається з суми балів за результатами всіх видів робіт упродовж вивчення курсу на підставі критеріїв, що наведені в таблиці:

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання знань студентів | Шкала та критерії оцінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.