МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Критерії сегментації промислового ринкуПромисловий ринок - це ринок організацій-споживачів, які здобувають товари для подальшого виробництва й перепродажу іншим споживачам. Критерії сегментації промислового ринку, у принципі, можуть бути аналогічними критеріям сегментації споживчого ринку. Так, відповідно до роботи Эванса й Бермана [1] регіональні критерії повинні включати характеристики регіону, де розміщаються організації-споживачі. “Демографічні” критерії можуть включати область спеціалізації, ресурси, що існують контракти, минулі покупки, розмір замовлень, характеристики осіб, що приймають рішення. Фактори стилю життя включають спосіб функціонування організації, прихильність торговельній марці, причини здійснення покупки, соціальні й психологічні характеристики співробітників. Ці параметри можуть являти собою основу для сегментації ринку. Більше стругаючи процедура сегментації промислового ринку, заснована на п'яти групах критеріїв, що діють за принципом вкладеної ієрархії, представлена в роботі [10]. Переходячи від зовнішніх критеріїв до внутрішніх, ці групи мають такий вигляд. 1) Середовище: • сектор промисловості, • розмір фірми, • географічне положення. 2) Робочі характеристики: • застосовувана технологія, • використання даного товару, • технічні й фінансові ресурси. 3) Метод здійснення закупівлі: • наявність центра закупівлі, • ієрархічна структура, • відносини покупець - продавець, • загальна політика закупівель, • критерії закупівлі. 4) Ситуаційні фактори: • терміновість виконання замовлення, • застосування товару, • розмір замовлення. 5) Особисті якості покупця. У міру руху усередину цієї ієрархічної структури доступність для спостереження й стабільність критеріїв сегментації змінюються. Рекомендується сегментацію починати із зовнішніх рівнів, оскільки тут дані більше доступні, а визначення більше чіткі [2]. У самому загальному випадку критерії сегментації промислового ринку залежать від типу виробництва й від кінцевого використання конкретного товару виробничого призначення. Важливе значення також мають функції товару у виробничому процесі, інакше, включення даного товару в групи основного встаткування, допоміжного устаткування, що комплектують виробів, що витрачаються засобів, сировинних матеріалів або виробничих послуг. Відповідно до загальної схеми сегментації, оцінимо тепер властиво процедури вибору цільового ринку й цільового сегмента. Читайте також:
|
||||||||
|