Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ремонт сучасних зернозбиральних комбайнів

План

1. Особливості будови сучасних комбайнів та тенденцій підвищення їх надійності.

2. Технологія ремонту

 

1. Жатки оснащені: ріжучим апаратом Shcumaher, видвижним солом (рапс), боковими ножами (рапс). Привід мотовила гідравлічний.

- похила камера: пластинчатий транспортер; реверс ний механізм.

- Молотильні органи: класичний барабан, з прискорювачем маси (АР, СLААS), роторний барабан (САSЕ 8010), гібридний ( : LЕХІОN);

- Решітний стан: система 3D (СLААS); зміна нахилу решет (САSЕ); привід решет електромоторами;

- Соломотряс. Класичний клавішний; стрясна дошка;

- Подрібнювач. Барабанного типу з розкиданням по полю

- Привід коліс: гідрооб’ємна передача.

До тенденцій також можна віднести:

- заміна механічних передач на гідравлічні;

- автоматизація робочого процесу обмолоту (авторегулювання зазорів, швидкості барабану, облік втрат, контроль вологості, авто контур жатки, автопілот)

 

 

2.Поточний ремонт комбайнів та його складових частин складається з непланового ремонта, зв’язаного з усуненням несправностей й проведенням попереджувальних робіт, необхідність яких встановлюється в процесі використання або при ТО та планового поточного ремонту, визначає мого по результатам оцінки технічного стану після закінчення сезону збирання.

Для визначення технічного стану перед ремонтом комбайн та його складові частини діагностують. По результатам діагностування визначають зміст та вид ремонту.

При поточному ремонті комбайна складові частини можуть бути відремонтованими, замінені новими або капітально відремонтованими. При цьому заміна стосовних частин виконується тільки в тому випадку, якщо інші основні складові частини комбайна мають залишковий ресурс, що забезпечують роботу комбайна протягом не менш одного сезону.

При ремонті використається як тупиковий, так і поточний методи ремонту.

При сучасному ремонті комбайнів, виникає необхідність в залученні спеціалістів, що займаються ремонтом того чи іншого виду й марки комбайна.

Показники експлуатації с.-г. техніки

- коефіцієнт технічної готовності (дані КУБНИИТ иМ)

трактора

Jonn Deer 6400 (191 квт) = 0,99

R-701 (200 квт) = 0,85

Комбайни

Jonn Deer 9500 (158 квт) = 0,99 (перший рік)

0,95 (за 4 роки)

Дон-1500Б = 0,79

- наробіток на відказ

іноземні 100-250 мото-год в 4-6 рази більше ніж вітчизняних комбайнів.

За даними Центральної машинно-випробувальної станції у 1999 р. наробіток на відказ ІІ-ї групи складності

- Dominator 108SL Maxi-212 мото-год.

MEGA 208 – 166 мото-год.

MEGA 218 – 93 мото-год.

Затрати на ремонт та ТО при експлуатації за кордоном достатньо великі й складають:

- по тракторам 80...120% вартості при загальному наробітку 10 тис. м.г.

- по самохідним комбайнам - ≈ 80%

В США нормативи загальних затрат на ТО та ремонт враховують за формулою:

де Υ – загальні витрати на ТО й Р, тис. грн.

Ц – ціна машини, тис. грн.;

RF та RЕ – емпіричні коефіцієнти;

Т- наробіток.

Значення коефіцієнтів RF та RЕ приймають:

- для тракторів – 0,069 та 2,0

- для зернозбиральних – 0,039 та 2,1

В Германії фактичні затрати на ТО й Р зернозбиральних комбайнів при їх наробітку 200 га складність близько 8 евр. на 1 га, 1000 га ->в 2,3 рази; 2000га - > в 3,6 рази, 2500 га - > в 4,3 рази.

В Росії та Україні при відсутності налагодженого тех. сервісу затрати (по даним ВНИИЄСХ) будуть в 1,5-2 рази більше. Фактичні затрати на запасні частини при ремонті 10-ти комбайнів Меgа 204 склали по рокам 0,84; 1,4; 1,14% від балансової вартості.

В зв’язку з старінням с-г. техніки відмічається ріст затрат га ТО й ремонт.

 


Читайте також:

  1. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  2. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  3. Безпека ремонтних і очисних робіт
  4. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  5. Більшість сучасних радіопередавачів може посилати як
  6. Будівництво та архітектура сучасних готелів
  7. В сучасних умовах
  8. В СУЧАСНИХ УМОВАХ
  9. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  10. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  11. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  12. Види ремонту




Переглядів: 1294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Датчик педалі газу | ЛЕКЦИЯ 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.057 сек.