Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Керівники навчального закладу

Мамонтов С.І., меценат, фундатор Донецької Кам’яновугільної залізниці, засновник Луганського залізничного технічного училища.

 

Дані про керівників навчального закладу

не збереглися 1880-1906 рр.

Опперман О.Ф. 1906-1918 рр.
Лисенко Ю.А. 1918-1929 рр.
Стрижевський П.П. 1929-1932 рр.
Морар А.Є. 1932-1933 рр.
Шавко П.І. 1933-1935 рр.
Партигул А.Є. 1935-1938 рр.
Суєтін А.Г. 1938-1942 рр.
Шухін П.І. 1942-1946 рр.
Твердохлєбов П.І. 1946-1964 рр.
Крюков О.А. 1964-1968 рр.
Пересипкін В.О. 1968-1975 рр.
Гонтаренко І.М. 1975-1988 рр.
Шийко Н.В. 1999-2005 рр.
Омельченко О.П. 1988-1999 рр., з 2005 р. – до цього часу

 

Мамонтов Сава Іванович (1841 -1918) -видатний промисловець, меценат у галузі російського мистецтва, театру й музики. Рід Мамонтових займався відкупним промислом, був заможним, але не шкодував кошти на благодійну діяльність.

Крім заступництва художникам, Саві Івановичу належить заслуга в тому, що він був справжнім реформатором театральної справи. Мамонтов був творцем і режисером першого в Росії приватного оперного театру. Сава навчався в другій Московській гімназії, а потім в Інституті корпусу цивільних інженерів у Петербурзі (1854-1856), але не закінчив його. У 19 років вступає до Петербурзького університету, а згодом перевівся в Московський на юридичний факультет. Батько залучав його до підприємницької діяльності. У 1860-х рр. - член правління Товариства Московсько-Ярославської залізниці. В 1869р. отримав частину спадку батька. Накопичуючи капітал на відкупах, Мамонтов вкладав його в нерухомість та будівництво залізниць.

З 1872р. - директор Товариства Московсько-Ярославської залізниці. В 1870-х рр. - купець 1-й гільдії, обраний гласним Міської думи, членом Товариства любителів комерційних знань. Створив низку майстерень та шкіл, які дали потужний поштовх розвитку кустарної справи. З 1894р. - голова правління і головний акціонер Товариства Московсько-Ярославсько-Архангельської залізниці. Одночасно Мамонтов створював конгломерат пов’язаних між собою підприємств. У 1896 році отримав звання мануфактур-радника й був нагороджений орденом Володимира четвертого ступеня.

У 1885 році С.І. Мамонтов за свій рахунок заснував Московську приватну російську onepv, яка проіснувала до 1904 року. Восени 1896 року в Приватну оперу приходить Ф.І. Шаляпін, восени 1897 року - С.В. Рахманінов. Саме Мамонтов відкрив і підтримав Шаляпіна як оперного співака. Саві Івановичу вдалося шляхом постійних пошуків створити сильний оперний колектив. Саме з Приватної опери вийшли багато співаків, які з великим успіхом виступали на столичних сценах. Сава Іванович Мамонтов і сам був обдарованою людиною: захоплювався театром, в Італії брав уроки співу, був скульптором, режисером, автором п’єс, співаком. Восени 1899 року його заарештовано і звинувачено в зловживанні й розтратах при будівництві Ярославської залізниці. Згодом був виправданий.

Займаючись розвитком залізниць Донбасу, Сава Іванович Мамонтов у 1880 році заснував Луганське технічне училище, яке готувало інженерів-залізничників.

 


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. IV. План навчального процесу.
  3. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  4. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Визначення концептуальних засад діяльності закладу.
  7. Виконання основних завдань 2011/2012 навчального року.
  8. Вимоги безпеки й санітарії до місць проведення навчального процесу й спортивного інвентаря
  9. Г. Особливості диференціації навчального процесуу школах Франції
  10. Гуманізація навчального процесу як шлях підвищення його ефективності
  11. Дослідження ареалу діяльності закладу ресторанного господарства
  12. Дослідження ринку споживачів в ареалі діяльності закладу




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ті роки | Опперман Олександр Фрідріхович

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.