МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Керівники навчального закладуМамонтов С.І., меценат, фундатор Донецької Кам’яновугільної залізниці, засновник Луганського залізничного технічного училища.
Дані про керівників навчального закладу не збереглися 1880-1906 рр.
Мамонтов Сава Іванович (1841 -1918) -видатний промисловець, меценат у галузі російського мистецтва, театру й музики. Рід Мамонтових займався відкупним промислом, був заможним, але не шкодував кошти на благодійну діяльність. Крім заступництва художникам, Саві Івановичу належить заслуга в тому, що він був справжнім реформатором театральної справи. Мамонтов був творцем і режисером першого в Росії приватного оперного театру. Сава навчався в другій Московській гімназії, а потім в Інституті корпусу цивільних інженерів у Петербурзі (1854-1856), але не закінчив його. У 19 років вступає до Петербурзького університету, а згодом перевівся в Московський на юридичний факультет. Батько залучав його до підприємницької діяльності. У 1860-х рр. - член правління Товариства Московсько-Ярославської залізниці. В 1869р. отримав частину спадку батька. Накопичуючи капітал на відкупах, Мамонтов вкладав його в нерухомість та будівництво залізниць. З 1872р. - директор Товариства Московсько-Ярославської залізниці. В 1870-х рр. - купець 1-й гільдії, обраний гласним Міської думи, членом Товариства любителів комерційних знань. Створив низку майстерень та шкіл, які дали потужний поштовх розвитку кустарної справи. З 1894р. - голова правління і головний акціонер Товариства Московсько-Ярославсько-Архангельської залізниці. Одночасно Мамонтов створював конгломерат пов’язаних між собою підприємств. У 1896 році отримав звання мануфактур-радника й був нагороджений орденом Володимира четвертого ступеня. У 1885 році С.І. Мамонтов за свій рахунок заснував Московську приватну російську onepv, яка проіснувала до 1904 року. Восени 1896 року в Приватну оперу приходить Ф.І. Шаляпін, восени 1897 року - С.В. Рахманінов. Саме Мамонтов відкрив і підтримав Шаляпіна як оперного співака. Саві Івановичу вдалося шляхом постійних пошуків створити сильний оперний колектив. Саме з Приватної опери вийшли багато співаків, які з великим успіхом виступали на столичних сценах. Сава Іванович Мамонтов і сам був обдарованою людиною: захоплювався театром, в Італії брав уроки співу, був скульптором, режисером, автором п’єс, співаком. Восени 1899 року його заарештовано і звинувачено в зловживанні й розтратах при будівництві Ярославської залізниці. Згодом був виправданий. Займаючись розвитком залізниць Донбасу, Сава Іванович Мамонтов у 1880 році заснував Луганське технічне училище, яке готувало інженерів-залізничників.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|