Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Паспорт тестового завдання № 1.1

Як показав огляд європейського досвіду, для створення майбутнього поселення надзвичайно важливим є закладання в його образ унікальної концепції, що вигідно вирізнятиме дану житлову одиницю посеред інших. Концепція нового поселення покликана вирішувати містобудівельні, соціальні і екологічні потреби міста та його мешканців. Найбільш популярними тенденціями у сучасному проектуванні поселень можна виокремити наступні:

- Антисегрегація (уніфікація) населення – сьогодні великою проблемою суспільства є сегрегація населення, спричинена соціальною нерівністю, відмежуванням різних верств населення, формування так званих «багатих» і «бідних» районів, що веде до т. зв. гетоізації та соціальних конфліктів. Створення різних типів житла, доступних всім верствам населення в межах однієї житлової одиниці сприяє урізноманітненню не лише соціальної складової поселення, але і його архітектурного образу.

- Екологічні поселення – екологічне спрямування в урбаністиці набуває все більшої популярності, так як використання природних ресурсів ділянки, освоєння та визначення особливостей території, мінімальні зміни в її структурі дозволяють навколишньому середовищу працювати на користь людини. Одночасно такі поселення формують суспільне мислення, стимулюючи людей думати про своє майбутнє та майбутнє своїх дітей;

- Поєднання з природою шляхом інтеграції – доволі часто нові поселення формуються на периферії існуючих міст і межують з потенційними рекреаційними територіями – парками, лісами, тощо. За допомогою планувальних елементів - «зелених клинів», «зелених коридорів», бульварів тощо можна привнести у існуюче місто зелень, пов'язану з зелененими територіями регіону, формуючи таким чином своєрідне поселення-парк, максимально насичене рекреацією та громадськими просторами;

- Створення просторів для різних вікових та соціальних груп – проектуючи нове поселення, важливим аспектом є врахування потреб усіх вікових та соціальних груп майбутніх мешканців, адже створення комфортних умов проживання є одним з першочергових завдань урбаністики. Поєднання рекреаційних просторів для дітей, підлітків, дорослого населення, старшого покоління та маломобільних груп населення, влаштування зон активного та пасивного відпочинку дозволяє отримати повноцінне середовище та привабливий громадський простір в межах поселення. Ці засоби дозволяють інтегрувати суспільство житлового району чи поселення, яке стає дедалі строкатішим з огляду на зайнятість, національне походження та інше.

 

Паспорт тестового завдання № 1.1

 

Назва курсу: Архітектура будівель і споруд
Назва розділу (теми): Задачі курсу "Архітектура. Сутність архітектури. Архітектурна композиція. Категорії та елементи архітектурної композиції."
Група складності: середні
Тип завдання: Багато з багатьох
Інструкція для слухача: Слухач може вибрати декілька варіантів відповіді із запропонованих  
Змістовна основа завдання На якому з малюнків зображено ритмічний ряд?  
Варіанти відповідей 1. £ 1. 2. R 2. 3. R 3.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. Завдання.
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. Vi. домашнє завдання




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні висновки | Паспорт тестового завдання № 1.2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.