Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №3

Задача 1. На підприємстві трапилась аварія, наслідками якої стали наступні втрати робочого часу. Через простоювання обладнання втрачено 20 людино-діб по 7 годин. На ліквідацію наслідків аварії витрати робочого часу склали 459 людино-годин. Визначити зниження продуктивності праці, якщо чисельність працівників 320 чол., а реальний фонд робочого часу на одного робітника 150 годин.

 

Задача 2. Визначити зростання продуктивності праці на підприємстві на основі даних таблиці:

Показники Базисний період Звітний період
Обсяг виробництва, тис. грн.
Брак продукції, %
Середньооблікова чисельність персоналу, осіб

Задача 3. Обчислити заробітну плату робітника за відрядно-прогресивною системою. Норма виробітку встановлена в розмірі 780 виробів за місяць при розцінці 2,78 грн. за штуку. Робітник перевиконав норму на 114%. Встановлена наступна шкала прогресивних доплат:

% виконання норм виробітку Коефіцієнт збільшення відрядних розцінок
1,00
101-110 1,12
Більше 110 1,16

 

Задача 4. Під впливом виробничих факторів виробнича трудомісткість на 1 тис. грн. продукції знижена з 312 до 304 людино-годин. Через впровадження заходів удосконалення управління підприємством вивільнено 8 працівників (вихідна чисельність працівників основної діяльності 560 чол.). Удосконалення організації праці дозволило скоротити втрати робочого часу з 12 до 7,5%. Визначити приріст продуктивності праці за всіма трьома групами факторів окремо і в сукупності.

 

 

Задача 5.

Определить комплексную технологическую расценку и потребную численность рабочих для производства 1 тонны пирожков с мясм , если

сменное производственное задание 9,3 тонн готовой продукции ( Nсм = 9,3 тонн),

карточка технологической трудоемкости имеет вид:

 

Наименование операции Подлежит переработке за смену Н выр/Н обсл Разряд работы
- / 0,33
6150 / -  
- / 1
    - / 0,25  
- / 1
6800 /-

СПРАВОЧНО:

Минимальная зарплата на предприятии 1550 грн, а межразрядные тарифные коэффициенты принять равными 12%.

 

 

Задача 6

Спланировать потребную среднегодовую численность ремонтного персонала если обслуживанию подлежат:

26 ед оборудования (категория ремонтной сложности = 11,3)

15 ед. оборудования ( категория ремонтной сложности = 9,7).

Для обоих видов машин:

Межосмотровый период– 1 месяц.

Межремонтный период - 3 месяца.

Длительность ремонтного цикла – 36 месяцев.

Соотношение трудоемкости осмотра, текущего ремонта и кап. ремонта имеет вид:

ТО : ТР : КР = 1 : 20 : 75.

Трудоемкость обслуживания оборудования первой категории ремонтной сложности составляет 0,75нормо-часа.

 

 

Задача 7.

Спланировать количество ремонтных работ и трудоемкость ремонтного обслуживания если обслуживанию подлежат:

5 ед. оборудования ( категория ремонтной сложности = 9,3)

19 ед. оборудования ( категория ремонтной сложности = 13,7).

Для обоих видов машин:

Межосмотровый период– 2 месяц.

Межремонтный период – 6 месяца.

Длительность ремонтного цикла – 36 месяцев.

Соотношение трудоемкости осмотра, текущего ремонта и кап. ремонта имеет вид:

ТО : ТР : КР = 1 : 20 : 75.

Трудоемкость обслуживания оборудования первой категории ремонтной сложности составляет 0,75нормо-часа.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2 | Драматургія і театр

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.