Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання I рівня складності

1. Еволюція та перспективи розвитку ІСМ.

2. Поняття ІСМ. Принципи створення і функціонування ІСМ.

3. Функціональні підсистеми ІСМ. Структуризація функцій менеджменту при автоматизації обробки інформації.

4. Постановка та алгоритмізація задач менеджменту в умовах ІСМ.

5. Комп’ютерні системи підтримки прийняття рішень у менеджменті.

6. Експертні системи в менеджменті.

7. Суть і принципи нової інформаційної технології.

8. Концепція автоматизованої обробки інформації у середовищі локальних обчислювальних мереж.

9. Види топології побудови локальних обчислювальних мереж.

10. Організація обробки інформації з використанням моделі “клієнт—сервер”.

11. Мережі АРМ управлінського персоналу.

12. Організаційно-функціональна структура мережі АРМ управління виробництвом.

13. Автоматизація технічної підготовки виробництва.

14. Автоматизація формування виробничих програм.

15. Автоматизація розв’язання задач оперативного управління виробництвом на підприємстві.

16. Організаційно-функціональна структура мережі АРМ з обліку та аудиту.

17. Автоматизація зведеного обліку і складання звітності.

18. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень з вибору проектів інвестицій на основі статичних методів.

19. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень з вибору проектів інвестицій на основі динамічних методів.

20. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень з вибору джерел фінансових ресурсів.

21. Автоматизація аналізу фінансової звітності організації.

22. Автоматизація планування забезпеченості кадрами.

23. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень при залученні персоналу із зовнішніх джерел.

24. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень при перерозподілі персоналу.

25. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень при усуненні надмірності персоналу.

26. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень при плануванні навчання персоналу.

27. Автоматизація оцінки та аналізу персоналу.

28. Функціональні підсистеми інформаційної системи маркетингу.

29. Автоматизація обробки результатів маркетингових досліджень.

30. Автоматизація планування маркетингу.

31. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень з ціноутворення.

32. Автоматизація обліку і контролю маркетингу.

33. Автоматизація складання розрахункової частини бізнес-плану.

34. Структура розподіленої бази даних підприємницької діяльності.

35. Комп’ютерна підтримка прийняття рішень з вибору напрямків підприємницької діяльності.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  4. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  5. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. V. Завдання.
  9. Vi. домашнє завдання
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ БЛОЧНО-МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ | Завдання II і III рівнів складності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.