Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тексти для обов’язкового вивчення напам’ять

П.Тичина: “Ви знаєте, як липа шелестить“, “Не Зевс, не Пан…“, "А я у гай ходила“, “Ми дзвіночки…“,«О панно Інно», “Розкажи, розкажи мені, поле“, “Гей, вдарте в струни кобзарі“, “Коли в твої очі дивлюся“, “До кого говорить“, “Хто ж це так із тебе насміятись смів?“, «Пам’яті тридцяти», «На майдані», «Терор», «Я утверждаюсь».

М.Зеров: “Київ“, “Параду“, «Pro domo», «Обри».

М.Рильський: “На білу гречку впали роси“, “Поле чорніє“, “Яблука доспіли“, “Люби природу не як символ“, “Ластівки літають, бо літається“, «Коли усе в тумані життєвому…», “Троянди й виноград“, «Мова» («Як парость виноградної лози»), “Багряний вечір догорів“.

М.Драй-Хмара: «Лебеді».

В.Сосюра: «Ластівки на сонці, ластівки на сонці», «Васильки», “Так ніхто не кохав“, “Коли потяг удаль загуркоче“, “Любіть Україну“, “Такий я ніжний, такий тривожний”, “Коли зацвітуть акації”.

Є.Плужник: ““Уночі його вели на розстріл“, ““Був це хлопчик лагідний і тихий“, «Автопортрет», “Вона зійшла до моря“.

В.Свідзинський: ““І довго я шукав живущої води“, “Умруть і небо, і земля“, “Холодна тиша“.

Б.-І.Антонич: “Пісня про незнищенність матерії“, “Весільна“, “Черемховий вірш“, “Шевченко“, «Зелена Євангелія».

Є.Маланюк: Стилет чи стилос?", Варязька балада“, «Знаю – медом сонця, ой Ладо…», “Людське“.

О.Ольжич: ““Археологія“, “Воно дощем спадає золотим“, «Держава не твориться в будучині».

О.Теліга: “Сучасникам”, “Вечірня пісня”, “Мужчинам”.



Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  11. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  12. В результаті вивчення курсу




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Тексти для обов’язкового прочитання з курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.07 сек.