Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 3. Визначення маси електрона

1. Для визначеного значення періоду кристалічної ґратки дослідити залежність хп(υ) для фіксованого значення п. Для цього на інтерфейсі встановити відповідне значення періоду кристалічної ґратки і, змінюючи значення швидкості електронів, провести виміри положення першого дифракційного максимуму. Дані занести в таблицю.

2. Користуючись отриманими даними, побудувати графік залежності хп(υ) в координатах хп(1/υ). Тоді ця залежність матиме вигляд:

. (84.9)

3. Із графіка знайти коефіцієнт нахилу залежності хп(1/υ):

. (84.10)

4. Користуючись отриманим експериментально значенням k та формулою (84.9), визначити масу електронів за допомогою формули:

. (84.11)

5. Знайти похибки і порівняти отримане значення маси електрона із табличним.

Контрольні запитання:

1. Які види випромінювання використовуються для дослідження кристалічної структури?

2. Сформулюйте закон Брегга.

3. В чому суть методу Лауе?

4. Охарактеризуйте метод обертання кристалу.

5. Опишіть суть методу порошку.

6. Коли для структурних досліджень методом дифракції застосовують електрони, а коли нейтрони?


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. V. Завдання.
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 749

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 1. Ознайомлення із можливостями моделі | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.