Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розподіл навчального навантаження за модулями та кредитами

І кредит. Теоретичні основи виховного процесу в школі – 36 годин
Лекції Лабораторні заняття К-сть годин
І модуль Основи організації виховної роботи в сучасній школі   1. Предмет та зміст курсу МВР. Завдання виховної роботи в сучасній школі та її планування. 2. Методика і техніка вивчення окремих учнів та учнівського колективу, використання його результатів у виховній роботі. 1.Вступне заняття. Методика організації виховної роботи в сучасній школі. 2.Методика планування виховної роботи. 3.Методика вивчення окремих учнів та учнівського колективу.
ІІ модуль Методика організації морального та грома-дянського виховання учнів. 1.Методика організації морального виховання учнів. За вибором: 2.Методика організації громадянського виховання учнів та учнівське самоврядування. 1.Мето-дика організації морального виховання учнів. 2.Мето-дика організації громадянсь-кого виховання учнів та учнівське самоврядува-ння. Одна з запропонова-них за вибором: 3- Методика організації виховної роботи у школах нового типу. - Методика роботи з виховання розумової культури учнів.
ІІІ модуль Методика виховної роботи педколек-тиву з використанням національних традицій у сучасній школі 1.Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі. 1.Методика виховної роботи педколективу з використан-ням народних традицій.  
ІУ модуль Фактори результат-тивності виховного процесу 1.Педагогічне спілкування. Особистість вихователя. 1.Облік та оцінювання результатів виховної роботи. 2. Підсум-кове заняття. Контрольне оцінювання.
Самостійна робота Методика підготовки та проведення рухливих ігор.
Всього на І кредит 10 годин лекцій; 18 годин лабораторних занять; 8 годин на самостійну роботу. 36 годин
  ІІ кредит. Технології організації виховного процесу – 36 годин
  І модуль Методика формуван-ня політехніч-ної культури особистості 1.Методика організації екологічного виховання. Одна з запропонованих за вибором: 2.Методика профорієнтаційної роботи в школі. - Методика організації трудового та економічного виховання. 1.Методика організації екологічного виховання. 2.Методика профорієнта-ційної роботи з учнями. 3.Методика організації трудового та економічного виховання учнів.  
  ІІ модуль Методика формуван-ня емоційно-оцінних рис учня   Одна з запропонованих за вибором: - Методика організації естетичного виховання учнів. - Методика формування емоційної культури учнів. 1. Методика організації естетичного виховання учнів. 2. Методика формування емоційної культури учнів.  
  ІІІ модуль Методика організації та проведення спільної роботи сім’ї та школи у вихованні школярів Одна з запропонованих за вибором: 1.-Методика організації взаємодії школи та сім’ї. - Методика підготовки майбутнього сім’янина. 1. Методика організації взаємодії школи та сім’ї. 2. Методика підготовки майбутнього сім’янина.  
  ІУ модуль Методика колектив-них творчих справ   1. Методика організації КТС. 1. Методика організації колективних творчих справ. 2. Методика організації виховної роботи в дитячих оздоровчих таборах.  
  Самостійна робота Розробка та втілення індивідуальних виховних проектів.  
  Всього на ІІ кредит 10 годин лекцій; 18 годин лабораторних; 8 годин на самостійну роботу. 36 годин  
  Залік Захист проектів  
  Всього на вивчення курсу 20 годин лекцій; 36 годин лабораторних занять; 16 годин самостійної роботи; 2 години залік. 74 год.  
           

 



Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  4. IV. План навчального процесу.
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  7. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  8. V. Розподільний диктант.
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  11. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  12. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні вказівки | Тема: Методика організації громадянського виховання учнів та учнівське самоврядування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.