МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відомчий облік дорожньо-транспортних пригод 1 страница16.Підприємствами беруться на облік усі дорожньо-транспортні пригоди за участю транспортних засобів, власниками яких 19 вони є незалежно від місця скоєння пригоди, її наслідків і вини водіїв. 17. Облік на підприємствах ведеться працівниками служби без 18. Підприємства надсилають повідомлення про дорожньо-транс Форма повідомлення затверджується органом, якому подається повідомлення. 19. Відомості про дорожньо-транспортні пригоди з потерпілими 20. Підприємства зобов'язані негайно повідомити органи внутрі 21. Дорожні та комунальні організації, крім обліку дорожньо- 22. Дорожньо-транспортні пригоди, скоєнню яких сприяли неза Форма повідомлення і журналу (книги) встановлюється органом, якому подається повідомлення. Журнал (книга) повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений печаткою і зберігатися протягом трьох років з дня останнього запису. 23. Дорожні та комунальні організації звіряють із даними органів внутрішніх справ відомості про дорожньо-транспортні 20 пригоди, скоєнню яких сприяли незадовільні дорожні мови, до 5 числа місяця, що настає за звітним. 24. У лікувально-профілактичних закладах обліку підлягають усі особи, які звернулися чи були доставлені для надання медичної допомоги у зв'язку з дорожньо-транспортною пригодою. 26.Облік осіб, які потерпіли при дорожньо-транспортних пригодах, ведеться за формою, затвердженою МОЗ за погодженням з Мінстатом і МВС. 26.Медичні працівники лікувально-профілактичних закладів зобов'язані негайно повідомити органи внутрішніх справ про осіб, які: • звернулися до них за допомогою з приводу тілесних пошкоджень, одержаних під час дорожньо-транспортних пригод; • померли від поранень, одержаних під час дорожньо-транспортної пригоди, протягом 30 діб. У разі доставления осіб, які загинули під час дорожньо-транспортних пригод, до моргів для проведення судово-медичної експертизи їх адміністрація зобов'язана негайно повідомити про це органи внутрішніх справ. 27. Лікувально-профілактичні заклади зобов'язані видавати за письмовими запитами працівників органів внутрішніх справ довідки про госпіталізацію потерпілих під час дорожньо-транспортних пригод, втрату ними працездатності чи призначення амбулаторного лікування після надання першої медичної допомоги. 28. Форма звітності лікувально-профілактичних закладів про зазначених потерпілих установлюється МОЗ і затверджується Мінстатом. Порядок службового розслідування і розбору дорожньо-транвпортних пригод РД-238УССР 222-90 Цей нормативний документ встановлює єдиний порядок проведення службового розслідування і розбору дорожньо-транспортних пригод (надалі ДТП) для підприємств, їх об'єднань, установ і організацій (надалі підприємств) незалежно від форм власності та господарювання, що мають транспортні засоби, які беруть участь у дорожньому русі. 21 1. Загальні положення 1.1. Службовому розслідуванню підлягають усі ДТП за участю 1.2. Мета проведення службового розслідування полягає у з'ясуванні організаційно-технічних, інженерно-економічних та інших недоліків у роботі підприємств, які стали однією з причин чи умов скоєння ДТП, встановлення посадових осіб, дії яких вплинули на їх виникнення. 1.3. Результати службового розслідування ДТП є основою для розроблення заходів щодо попередження аварійності. 1.4. Службове ррзслідування ДТП проводиться у взаємодії з робітниками ДАІ, органів дізнання, слідства, експертизи і в необхідних випадках - організацій, відповідальних за стан доріг і дорожніх споруд, державними інспекторами з охорони праці. 1.5. Службове розслідування проводиться:
1.5.1. Керівниками підприємств - усіх ДТП протягом 3 діб. 1.5.2. Керівниками об'єднань - ДТП, при яких один і більше чоловік загинуло або три і більше травмовано, протягом п'яти діб. 1.5.3. Міністерством або іншою уповноваженою на це організацією - ДТП, при яких 5 чоловік і більше загинуло або 10 і більше чоловік постраждало (загинуло, поранено). 1.5.4. Для проведення службового розслідування створюється комісія на чолі з фахівцями служб та відділів підприємства (безпеки дорожнього руху, перевезень, кадрів, інженерно-технічного, планово-економічного та інших).
1.6. Після закінчення розслідування акт службового розслідування складається тільки з тих ДТП, де є постраждалі, і передається у вищестоящу інстанцію з додатками, зазначеними в пункті 2.9 даного нормативного документа. 1.7. Матеріали службового розслідування направляються об'єднаннями у вищестоящу інстанцію з ДТП, при яких три і більше загинуло і п'ять і більше чоловік постраждали (загинули і поранені). Матеріали службового розслідування інших ДТП направляються у вищестоящу інстанцію тільки за її запитом. 22 2. Порядок службового розслідування дорожньо-транспортної пригоди 2.1. Відповідальний черговий (диспетчер) по підприємству, який отримав повідомлення про ДТП, негайно доповідає керівникові і його заступнику з безпеки дорожнього руху. Якщо повідомлення про ДТП надійшло не від працівників ДАІ, то той, хто отримав повідомлення, інформує органи ДАІ. 2.2. Керівник підприємства, який отримав повідомлення про ДТП, при якій постраждали люди, повинен негайно доповісти в службу безпеки дорожнього руху вищої організації і з посадовими особами служби безпеки дорожнього руху та іншими фахівцями виїхати на місце ДТП для проведення службового розслідування. 2.3. Не пізніше. 2 годин після пригоди, при якій постраждали люди, незалежно від ступеня вини водія, керівник підприємства доповідає у вищу інстанцію за встановленою формою. 2.4. Керівник об'єднання і посадові особи служби безпеки дорожнього руху, які отримали повідомлення про ДТП, при якій загинуло один і більше або травмовано три і більше чоловік, негайно по телефону доповідає у вищу інстанцію. Якщо внаслідок пригоди загинуло два і більше або постраждало (загинуло та поранено) п'ять і більше чоловік, вони обов'язково виїжджають на місце її скоєння для проведення службового розслідування. 2.5. Посадові особи, які прибули на місце ДТП раніше представників ДАІ, повинні надати першу медичну допомогу пораненим, доставити їх у найближчу медичну установу, організувати охорону місця ДТП, транспортного засобу і вантажу, вжити заходів щодо пошуку свідків і запобігання повторній ДТП. Якщо рух інших транспортних засобів неможливий, звільнити проїзну частину, попередньо зафіксувавши положення транспортного засобу і предметів, що стосуються ДТП. 2.6. У ході службового розслідування ДТП необхідно: 2.6.1. Оглянути місце ДТП і транспортні засоби, в тому числі: розташування транспортних засобів, сліди їх руху і гальмування, а також волочіння, траєкторію і характер цих слідів, предмети, що знаходяться на ділянці пригоди, деталі від автомобілів, уламки скла, слідів ніг людини, 23 паливомастильних матеріалів, охолоджувальної рідини, електроліту, гальмівної рідини, обсипаних частин ґрунту, пошкодження і різні сліди на машинах. Все це повинно бути старанно зафіксовано. 2.6.2. За необхідності сфотографувати загальний вигляд місця ДТП, транспортні засоби, сліди гальмування, а також об'єкти, які могли вплинути на появу ДТП. Уточнити необхідні дані у водіїв та інших осіб, пояснення яких можуть мати значення для конкретизації обставин ДТП. 2.6.3. З дозволу працівників дізнання або слідства познайомитись з протоколом огляду і схемою місця ДТП (зняти копії), перевірити у водія, який причетний до ДТП, посвідчення на право керування транспортним засобом, реєстраційні документи, дорожній лист, товарно-транспортні документи на вантаж, що перевозиться, ліцензію на право здійснення перевезень та інші. 2.6.4. Встановити: дату, годину і місце ДТП (вулицю, район, 2.6.5. Вияснити обставини ДТП, що викликали ці фактори або сприяли її появі. Щодо водія, який перебуває в нетверезому стані, необхідно з'ясувати, чи з'являвся він нетверезим на роботу, чи приймав спиртні напої на маршруті, хто перевіряв його стан перед виїздом, чи не пов'язане прийняття спиртних напоїв з використанням транспортного засобу в корисливих цілях. 24 2.6.6. Вивчити причини ДТП, оцінити дії водія і їх відповідність Правилам дорожнього руху. Виявити осіб, які порушили вимоги правил, інструкцій, наказів, що стали причиною або сприяли виникненню ДТП. 2.7. Встановити наявність причинного зв'язку між ДТП і пору 2.7.1. Перевірити режим праці і відпочинку водія напередодні ДТП, наявність випадків ДТП і порушень трудової і транспортної дисципліни, кількість і характер стягнень. 2.7.2. З'ясувати, як на підприємстві організовано навчання водіїв для підвищення їх професійної майстерності, стажування, інструктажі, яких заходів впливу вживають до водіїв, що порушили Правила дорожнього руху. 2.7.3. Оцінити технічний стан автомобіля після ДТП і перед виїздом на лінію, встановити, хто проводив технічний контроль автомобіля, коли останній раз проводилось профілактичне обслуговування і хто конкретно його виконував, які заявки були зроблені водієм, які дефекти були виявлені і ким усувались. Виявити, як на даному підприємстві організовано профілактичне обслуговування і ремонт транспортних засобів. 2.7.4. Вияснити, чи обстежувались дорожні умови на маршру 2.7.5. З'ясувати якість та ефективність контролю за робо 2.8. На основі аналізу всіх обставин ДТП, у яких були постражда-лі, і стану роботи щодо запобігання аварійності на автопід-приємстві (об'єднанні) складається акт службового розслідування. 2.9. Акт підписується головуючим і членами комісії, які брали участь у службовому розслідуванні ДТП. До акта додаються: 1. Схема ДТП та фотографії місця ДТП і транспортних засобів. 2.Списки постраждалих (загиблих, поранених), де зазначені прізвище, ім'я та по батькові, рік народження, місце роботи, посада, місце проживання, назва лікувальної установи, у яку він потрапив, діагноз, сімейний стан і склад сім'ї. 25 З. Матеріали обслідування автопідприємства, пояснення працівників підприємства, копії наказів по автопідприємству (об'єднанню) з висновками і конкретними заходами щодо запобігання ДТП. 2.10. У разі ДТП, внаслідок якої потерпіли працівники підприємств Міністерства транспорту України, і їх непрацездатність становила більш ніж одну добу або їх необхідно перевести за станом здоров'я на іншу роботу, та в разі їх смерті, крім службового розслідування, проводиться розслідування нещасного випадку і оформлення акта за формою Н-1 (ДНАОП 0.00-4.03-01) 3. Аналіз дорожньо-транспортної пригоди 3.1. За підсумками службового розслідування, на підставі зібра 3.2. На підприємстві аналіз ДТП проводиться керівником під 3.3. Керівник об'єднання в семиденний термін із кожної ДТП з вини водія, при якій два і більше чоловік загинуло або п'ять і більше чоловік постраждало (загинуло та поранено), а також усіх пригод, незалежно від наслідків, скоєних у нетверезому стані, особисто проводить розбір, як правило, на підприємстві, водій якого його допустив, із залученням керівників усіх підприємств об'єднання. Якщо з вини водія скоєно ДТП і при цьому один загинув або три чи чотири чоловіки травмовано, 26 тоді аналіз причин і обставин проводиться на засіданні комісії об'єднання з попередження аварійності, на яке також запрошують керівників і інженерно-технічних робітників цього підприємства. 3.4. Аналіз ДТП містить інформацію: про дату, годину, місце ДТП, її вид, наслідки; докладні дані про водія; особисті і професійні показники, його стан у період здійснення ДТП; відомості про марку транспортного засобу і його технічний стан до скоєння ДТП; опис і докладний аналіз обставин і умов, що сприяли ДТП*, про обставини на місці скоєння ДТП; дорожні і погодні умови, ситуацію, яка склалась на дорозі, тощо; недоліки профілактичної роботи щодо запобігання ДТП, які безпосередньо або побічно сприяли виникненню ДТП; основні і побічні причини ДТП. Оголошується наказ, який підготовлений на основі матеріалів службового розслідування і результатів перевірок роботи щодо попередженнюя аварійності в автопідприємстві (об'єднанні). Підприємства повинні інформувати працівників про стан охорони праці, причини аварій, нещасних випадків і професійних захворювань та про заходи, яких вжито для їх усунення та забезпечення умов і безпеки праці на рівні нормативних вимог. 1.3. Відповідальність за порушення законодавства та нормативних актів про охорону прані Кодекс України про адміністративні правопорушення Стаття 80. Випуск в експлуатацію транспортних та інших пересувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забруднювальних речовин у викидах. Випуск в експлуатацію автомобілів, літаків, суден та інших пересувних засобів і установок, у яких вміст забруднюючих речовин у викидах, а також рівень шуму, утворюваного ними під час роботи, перевищують установлені нормативи, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 81. Експлуатація автомототранспортних та інших пересувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забруднюючих речовин у викидах. 27 Експлуатація громадянами автомототранспортних та інших пересувних засобів і установок, у яких вміст забруднюючих речовин у викидах, а також рівень шуму, утворюваного ними під час роботи, перевищують установлені нормативи, - тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил користування ременями безпеки або мо-тошоломами. Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи або рульового управління, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, нормативів і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, - тягне за собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Керування водіями транспортними засобами з технічними несправностями, за винятком несправностей, зазначених у частині першій цієї статті, з якими згідно з встановленими правилами експлуатація їх забороняється, - тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Порушення правил користування ременями безпеки або мо-тошоломами - тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Керування водіями транспортними засобами, не зареєстрова- J ними (перереєстрованими) у встановленому порядку, з підробле- 1 ним номерним знаком, без номерного знака або з номерним зна- | ком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам І стандарту, а так само з умисно прихованим номерним знаком -тягне за собою накладення штрафу від двох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 121і. Експлуатація водіями транспортних засобів, номери агрегатів яких не відповідають записам у реєстраційних документах Експлуатація водіями транспортних засобів, номери агрегатів яких не відповідають записам у реєстраційних документах, -тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 28 Експлуатація водіями транспортних засобів, номери агрегатів яких знищені або підроблені, - тягне за собою накладення штрафу від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів швидкості руху, невиконання сигналів регулювання дорожнього руху, порушення правил перевезення людей та інших правил дорожнього руху Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш- як на 20 кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, початку руху, зміни напрямку руху, проїзду спеціальних транспортних засобів - тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Недодержання водіями вимог дорожніх знаків, розмітки проїзної частини шляхів або безпечної дистанції, порушення правил зупинки і стоянки, розташування транспортних засобів на проїзній частині, руху автомагістралями, пріоритету транспортних засобів загального користування, користування зовнішніми освітлювальними приладами, попереджувальними сигналами, буксирування механічних транспортних засобів, перевезення людей або руху тротуарами чи пішохідними доріжками - тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Ненадання водіями транспортних засобів переваги в русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само інші порушення правил проїзду пішохідних переходів - тягнуть за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Порушення, передбачені частинами першою або другою чи третьою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян, - тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортним засобом на строк від шести місяців до одного року. 29 Стаття 122'. Участь водіїв мотоциклів та інших транспортних засобів у групових пересуванні, зупинці чи стоянці Участь водіїв мотоциклів та інших транспортних засобів у групових (більше двох) пересуванні, зупинці чи стоянці, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху у містах та інших населених пунктах, — тягне за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців. Ті самі порушення, що спричинили створення аварійної обстановки, - тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року. Стаття 1222. Невиконання водіями вимог про зупинку, залишення місця дорожньо-транспортної пригоди Невиконання водіями вимог працівника міліції про зупинку транспортного засобу, а також залишення ними на порушення встановлених правил місця дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, - тягнуть за собою накладення штрафу від восьми до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до трьох років. Стаття 1223. Перешкоджання проведенню огляду транспортних засобів Перешкоджання проведенню працівником міліції огляду транспортних засобів у передбачених законом випадках - тягне за собою накладення штрафу від чотирьох до шести неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил проїзду залізничних переїздів В'їзд водіїв на залізничний переїзд на заборонений сигнал світлофора або жест регулювальника чи чергового по переїзду, при закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Інші порушення правил проїзду залізничних переїздів, крім передбачених частиною першою цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ЗО Порушення, передбачені частинами першою або другою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки або пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд, - тягнуть за собою-накладення штрафу від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від шести місяців до одного року. Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не мають права керування, або водіями, які не мають при собі чи не пред'явили для перевірки відповідних документів Керування транспортними засобами особами, які не мають права керування цими засобами, або передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування, - тягне за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі порушення, що спричинили пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд чи іншого майна, - тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення, реєстраційних та інших документів, що підтверджують право на керування чи розпорядження транспортним засобом, дорожнього (маршрутного) листа та документів на вантаж, що перевозиться (крім власників транспортних засобів, які використовують їх в індивідуальних некомерційних цілях), талона про проходження державного технічного огляду, - тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Стаття 127. Порушення правил дорожнього руху пішоходами, велосипедистами, возіями та іншими особами Непокора пішоходів сигналам регулювання дорожнього руху, перехід ними проїзної частини у невстановлених місцях або безпосередньо перед транспортними засобами, що наближаються, невиконання інших правил дорожнього руху - тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,1 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Порушення правил дорожнього руху особами, що керують транспортними засобами, обладнаними двигуном з робочим об'ємом до 50 куб. см, велосипедами, а також возіями та іншими 31 особами, які користуються шляхами, - тягце за собою накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів | громадян. Ті самі порушення, вчинені особами, зазначеними в частинах першій або другій цієї статті, які перебувають у стані сп'яніння, - тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Порушення, передбачені частинами першою або другою цієї статті, що спричинили пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд або іншого майна чи створення аварійної обстановки, а так само залишення особами, зазначеними в частинах першій або другій цієї статті, на порушення встановлених правил місця дорожньо-транспортної пригоди, учасниками якої вони є, - тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 128. Випуск на лінію транспортних засобів, технічний стан яких не відповідає встановленим вимогам Випуск на лінію транспортних засобів, технічний стан і обладнання яких не відповідають вимогам стандартів, правил дорожнього руху і технічної експлуатації, переобладнаних без відповідного дозволу, не зареєстрованих у встановленому порядку або таких, що не пройшли державного технічного огляду, - тягне за собою накладення штрафу на керівників підприємств, установ, організацій або інших посадових осіб, відповідальних за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 129. Допуск до керування транспортними засобами або суднами водіїв чи судноводіїв, які перебувають у стані сп'яніння, або осіб, які не мають права керування транспортним засобом Допуск до керування транспортними засобами водіїв, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або у хворобливому стані, або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, або таких, що не пройшли у встановлений строк медичного огляду, - і тягне за собою накладення штрафу на керівників підприємств, установ, організацій або інших посадових осіб, відповідальних за допуск водіїв до керування транспортними засобами, від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 32 Допуск до керування транспортними засобами осіб, які не мають права на керування транспортними засобами, - тягне за собою накладення штрафу на керівників підприємств, установ, організацій або інших посадових осіб, відповідальних за допуск водії' до керування транспортними засобами, від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані сп'яніння Керування транспортними засобами особами в стані сп'яніння, передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані сп'яніння, а так само ухилення осіб, які керують транспортними засобами, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп'яніння, - тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до двох років і на інших осіб - накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Читайте також:
|
||||||||
|