Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відомчий облік дорожньо-транспортних пригод 1 страница

16.Підприємствами беруться на облік усі дорожньо-транспорт­ні пригоди за участю транспортних засобів, власниками яких

19


вони є незалежно від місця скоєння пригоди, її наслідків і вини водіїв.

17. Облік на підприємствах ведеться працівниками служби без­
пеки руху або іншими посадовими особами, на яких покладе­
но ці обов'язки наказом по підприємству (із обов'язковим
зазначенням шифру міністерства, відомства, об'єднання, під­
приємства).

18. Підприємства надсилають повідомлення про дорожньо-транс­
портні пригоди за участю транспортних засобів, що перебувають
на їхньому балансі, органам, до сфери управління яких вони
належать, із зазначенням усіх відомостей про ці пригоди.
Повідомлення надсилаються після звірення відомостей про
дорожньо-транспортні пригоди з даними відповідних органів
Державтоінспекції.

Форма повідомлення затверджується органом, якому подаєть­ся повідомлення.

19. Відомості про дорожньо-транспортні пригоди з потерпілими
підприємства звіряють з міськрайорганами внутрішніх справ,
органами Державтоінспекції Республіки Крим, областей, міст
Києва та Севастополя до 5 числа місяця, що настає за звітним.

20. Підприємства зобов'язані негайно повідомити органи внутрі­
шніх справ про всі дорожньо-транснортні пригоди за участю
транспортних засобів, що перебувають на їхньому балансі, а
також про повернення до автогосподарства транспортних за­
собів із зовнішніми пошкодженнями.

21. Дорожні та комунальні організації, крім обліку дорожньо-
транспортних пригод за участю транспортних засобів, влас­
никами яких вони є, ведуть облік усіх дорожньо-транспорт­
них пригод, скоєних на ділянках доріг і вулиць, що ними
обслуговуються,

22. Дорожньо-транспортні пригоди, скоєнню яких сприяли неза­
довільні дорожні умови, реєструються в окремому журналі (кни­
зі). Дорожні та комунальні організації про кожну таку при­
году з потерпілими надсилають повідомлення органу, до сфе­
ри управління якого вони належать.

Форма повідомлення і журналу (книги) встановлюється орга­ном, якому подається повідомлення. Журнал (книга) повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений печаткою і зберігатися протягом трьох років з дня останнього запису. 23. Дорожні та комунальні організації звіряють із даними орга­нів внутрішніх справ відомості про дорожньо-транспортні

20


пригоди, скоєнню яких сприяли незадовільні дорожні мови, до 5 числа місяця, що настає за звітним.

24. У лікувально-профілактичних закладах обліку підлягають усі особи, які звернулися чи були доставлені для надання медич­ної допомоги у зв'язку з дорожньо-транспортною пригодою.

26.Облік осіб, які потерпіли при дорожньо-транспортних приго­дах, ведеться за формою, затвердженою МОЗ за погодженням з Мінстатом і МВС.

26.Медичні працівники лікувально-профілактичних закладів зо­бов'язані негайно повідомити органи внутрішніх справ про осіб, які:

• звернулися до них за допомогою з приводу тілесних пошкод­жень, одержаних під час дорожньо-транспортних пригод;

• померли від поранень, одержаних під час дорожньо-транс­портної пригоди, протягом 30 діб.

У разі доставления осіб, які загинули під час дорожньо-транс­портних пригод, до моргів для проведення судово-медичної експертизи їх адміністрація зобов'язана негайно повідомити про це органи внутрішніх справ.

27. Лікувально-профілактичні заклади зобов'язані видавати за письмовими запитами працівників органів внутрішніх справ довідки про госпіталізацію потерпілих під час дорожньо-транс­портних пригод, втрату ними працездатності чи призначення амбулаторного лікування після надання першої медичної до­помоги.

28. Форма звітності лікувально-профілактичних закладів про за­значених потерпілих установлюється МОЗ і затверджується Мінстатом.

Порядок службового розслідування і розбору дорожньо-транвпортних пригод

РД-238УССР 222-90

Цей нормативний документ встановлює єдиний порядок прове­дення службового розслідування і розбору дорожньо-транспорт­них пригод (надалі ДТП) для підприємств, їх об'єднань, установ і організацій (надалі підприємств) незалежно від форм власності та господарювання, що мають транспортні засоби, які беруть участь у дорожньому русі.

21


1. Загальні положення

1.1. Службовому розслідуванню підлягають усі ДТП за участю
рухомого складу підприємств.

1.2. Мета проведення службового розслідування полягає у з'ясу­ванні організаційно-технічних, інженерно-економічних та ін­ших недоліків у роботі підприємств, які стали однією з при­чин чи умов скоєння ДТП, встановлення посадових осіб, дії яких вплинули на їх виникнення.

1.3. Результати службового розслідування ДТП є основою для розроблення заходів щодо попередження аварійності.

1.4. Службове ррзслідування ДТП проводиться у взаємодії з ро­бітниками ДАІ, органів дізнання, слідства, експертизи і в не­обхідних випадках - організацій, відповідальних за стан до­ріг і дорожніх споруд, державними інспекторами з охорони праці.

1.5. Службове розслідування проводиться:

 

1.5.1. Керівниками підприємств - усіх ДТП протягом 3 діб.

1.5.2. Керівниками об'єднань - ДТП, при яких один і біль­ше чоловік загинуло або три і більше травмовано, протягом п'яти діб.

1.5.3. Міністерством або іншою уповноваженою на це орга­нізацією - ДТП, при яких 5 чоловік і більше загинуло або 10 і більше чоловік постраждало (загинуло, поранено).

1.5.4. Для проведення службового розслідування створю­ється комісія на чолі з фахівцями служб та відділів під­приємства (безпеки дорожнього руху, перевезень, кадрів, інженерно-технічного, планово-економічного та інших).

 

1.6. Після закінчення розслідування акт службового розсліду­вання складається тільки з тих ДТП, де є постраждалі, і передається у вищестоящу інстанцію з додатками, зазначе­ними в пункті 2.9 даного нормативного документа.

1.7. Матеріали службового розслідування направляються об'єд­наннями у вищестоящу інстанцію з ДТП, при яких три і більше загинуло і п'ять і більше чоловік постраждали (за­гинули і поранені).

Матеріали службового розслідування інших ДТП направля­ються у вищестоящу інстанцію тільки за її запитом.

22


2. Порядок службового розслідування дорожньо-транспортної пригоди

2.1. Відповідальний черговий (диспетчер) по підприємству, який отримав повідомлення про ДТП, негайно доповідає керівни­кові і його заступнику з безпеки дорожнього руху. Якщо повідомлення про ДТП надійшло не від працівників ДАІ, то той, хто отримав повідомлення, інформує органи ДАІ.

2.2. Керівник підприємства, який отримав повідомлення про ДТП, при якій постраждали люди, повинен негайно доповісти в службу безпеки дорожнього руху вищої організації і з поса­довими особами служби безпеки дорожнього руху та інши­ми фахівцями виїхати на місце ДТП для проведення служ­бового розслідування.

2.3. Не пізніше. 2 годин після пригоди, при якій постраждали люди, незалежно від ступеня вини водія, керівник підприєм­ства доповідає у вищу інстанцію за встановленою формою.

2.4. Керівник об'єднання і посадові особи служби безпеки доро­жнього руху, які отримали повідомлення про ДТП, при якій загинуло один і більше або травмовано три і більше чоловік, негайно по телефону доповідає у вищу інстанцію. Якщо вна­слідок пригоди загинуло два і більше або постраждало (за­гинуло та поранено) п'ять і більше чоловік, вони обов'язко­во виїжджають на місце її скоєння для проведення службо­вого розслідування.

2.5. Посадові особи, які прибули на місце ДТП раніше пред­ставників ДАІ, повинні надати першу медичну допомогу пораненим, доставити їх у найближчу медичну установу, організувати охорону місця ДТП, транспортного засобу і вантажу, вжити заходів щодо пошуку свідків і запобіган­ня повторній ДТП.

Якщо рух інших транспортних засобів неможливий, звіль­нити проїзну частину, попередньо зафіксувавши положення транспортного засобу і предметів, що стосуються ДТП.

2.6. У ході службового розслідування ДТП необхідно:

2.6.1. Оглянути місце ДТП і транспортні засоби, в тому числі: розташування транспортних засобів, сліди їх руху і гальмування, а також волочіння, траєкторію і характер цих слідів, предмети, що знаходяться на ділянці пригоди, деталі від автомобілів, уламки скла, слідів ніг людини,

23


паливомастильних матеріалів, охолоджувальної рідини, еле­ктроліту, гальмівної рідини, обсипаних частин ґрунту, по­шкодження і різні сліди на машинах. Все це повинно бути старанно зафіксовано.

2.6.2. За необхідності сфотографувати загальний вигляд мі­сця ДТП, транспортні засоби, сліди гальмування, а також об'єкти, які могли вплинути на появу ДТП. Уточнити необхідні дані у водіїв та інших осіб, пояснення яких мо­жуть мати значення для конкретизації обставин ДТП.

2.6.3. З дозволу працівників дізнання або слідства познайо­митись з протоколом огляду і схемою місця ДТП (зняти копії), перевірити у водія, який причетний до ДТП, посвід­чення на право керування транспортним засобом, реєст­раційні документи, дорожній лист, товарно-транспортні документи на вантаж, що перевозиться, ліцензію на право здійснення перевезень та інші.

2.6.4. Встановити: дату, годину і місце ДТП (вулицю, район,
дорогу), категорію дороги; у випадках, коли ДТП пов'яза­
не з незадовільними дорожніми умовами, організацію, яка
експлуатує дорогу; модель і держномери транспортного
засобу, його технічний стан; кількість загиблих і поране­
них (водіїв, пасажирів, пішоходів тощо); основні дані про
них, у т.ч. ступінь травмування; пошкодження транспор­
тного засобу і вантажу; основні відомості про водія: прі­
звище, ім'я та по батькові, класність, рік присвоєння ква­
ліфікації, стаж роботи (загальний, на цьому підприємстві,
на даному транспортному засобі); стан водія - здоровий,
хворий, тверезий, стомлений (за висновком медпрацівни­
ка); на якій годині роботи сталася ДТП; погодні умови
(дощ, сніг, туман тощо); умови видимості (ступінь освітлен­
ня) дороги, відстань видимості, час доби (темний, світлий);
дорожні умови (характеристика покриття, якість проїзної,
частини, підйом, спуск, закруглення дороги, наявність до­
рожніх знаків, сигналів, розмітки); явні причини ДТП.

2.6.5. Вияснити обставини ДТП, що викликали ці фактори або сприяли її появі. Щодо водія, який перебуває в нетве­резому стані, необхідно з'ясувати, чи з'являвся він нетве­резим на роботу, чи приймав спиртні напої на маршруті, хто перевіряв його стан перед виїздом, чи не пов'язане прийняття спиртних напоїв з використанням транспорт­ного засобу в корисливих цілях.

24


2.6.6. Вивчити причини ДТП, оцінити дії водія і їх відпові­дність Правилам дорожнього руху. Виявити осіб, які по­рушили вимоги правил, інструкцій, наказів, що стали при­чиною або сприяли виникненню ДТП.

2.7. Встановити наявність причинного зв'язку між ДТП і пору­
шеннями в роботі щодо забезпечення безпеки руху на під­
приємстві. Для чого:

2.7.1. Перевірити режим праці і відпочинку водія напередо­дні ДТП, наявність випадків ДТП і порушень трудової і транспортної дисципліни, кількість і характер стягнень.

2.7.2. З'ясувати, як на підприємстві організовано навчання водіїв для підвищення їх професійної майстерності, ста­жування, інструктажі, яких заходів впливу вживають до водіїв, що порушили Правила дорожнього руху.

2.7.3. Оцінити технічний стан автомобіля після ДТП і пе­ред виїздом на лінію, встановити, хто проводив технічний контроль автомобіля, коли останній раз проводилось про­філактичне обслуговування і хто конкретно його викону­вав, які заявки були зроблені водієм, які дефекти були виявлені і ким усувались. Виявити, як на даному підпри­ємстві організовано профілактичне обслуговування і ре­монт транспортних засобів.

2.7.4. Вияснити, чи обстежувались дорожні умови на маршру­
тах і яких заходів вжито для ліквідації виявлених недоліків.

2.7.5. З'ясувати якість та ефективність контролю за робо­
тою водіїв на лінії, оформленням подорожньої документа­
ції і роботи комісії з запобіганню аварійності.

2.8. На основі аналізу всіх обставин ДТП, у яких були постражда-лі, і стану роботи щодо запобігання аварійності на автопід-приємстві (об'єднанні) складається акт службового розслі­дування.

2.9. Акт підписується головуючим і членами комісії, які брали участь у службовому розслідуванні ДТП.

До акта додаються:

1. Схема ДТП та фотографії місця ДТП і транспортних засобів.

2.Списки постраждалих (загиблих, поранених), де зазначені прізвище, ім'я та по батькові, рік народження, місце робо­ти, посада, місце проживання, назва лікувальної установи, у яку він потрапив, діагноз, сімейний стан і склад сім'ї.

25


З. Матеріали обслідування автопідприємства, пояснення пра­цівників підприємства, копії наказів по автопідприємству (об'єднанню) з висновками і конкретними заходами щодо запобігання ДТП.

2.10. У разі ДТП, внаслідок якої потерпіли працівники підпри­ємств Міністерства транспорту України, і їх непрацездат­ність становила більш ніж одну добу або їх необхідно пе­ревести за станом здоров'я на іншу роботу, та в разі їх смерті, крім службового розслідування, проводиться розслі­дування нещасного випадку і оформлення акта за формою Н-1 (ДНАОП 0.00-4.03-01)

3. Аналіз дорожньо-транспортної пригоди

3.1. За підсумками службового розслідування, на підставі зібра­
них матеріалів і з метою запобігання ДТП розробляються
конкретні заходи, спрямовані на посилення профілактичної
роботи з питань попередження порушень Правил дорожньо­
го руху України, Правил технічної експлуатації рухомого
складу, інших нормативних актів з безпеки дорожнього руху
і охорони праці, а також проводиться аналіз кожної ДТП,
при якій постраждали люди.

3.2. На підприємстві аналіз ДТП проводиться керівником під­
приємства сумісно з працівником служби безпеки дорож­
нього руху, як правило, у триденний термін після складання
акта службового розслідування ДТП: на засіданнях комісій
з попередження аварійності чи на нараді керівників функці­
ональних підрозділів і всіх інженерно-технічних працівни­
ків, які пов'язані з експлуатацією транспортних засобів, чи
на зборах трудового колективу. До водіїв результати служ­
бового розслідування доводяться на чергових чи додаткових
інструктажах.

3.3. Керівник об'єднання в семиденний термін із кожної ДТП з вини водія, при якій два і більше чоловік загинуло або п'ять і більше чоловік постраждало (загинуло та поранено), а та­кож усіх пригод, незалежно від наслідків, скоєних у нетверезому стані, особисто проводить розбір, як правило, на підприємстві, водій якого його допустив, із залученням керівників усіх під­приємств об'єднання. Якщо з вини водія скоєно ДТП і при цьому один загинув або три чи чотири чоловіки травмовано,

26


тоді аналіз причин і обставин проводиться на засіданні ко­місії об'єднання з попередження аварійності, на яке також запрошують керівників і інженерно-технічних робітників цього підприємства. 3.4. Аналіз ДТП містить інформацію: про дату, годину, місце ДТП, її вид, наслідки; докладні дані про водія; особисті і профе­сійні показники, його стан у період здійснення ДТП; відомо­сті про марку транспортного засобу і його технічний стан до скоєння ДТП; опис і докладний аналіз обставин і умов, що сприяли ДТП*, про обставини на місці скоєння ДТП; дорож­ні і погодні умови, ситуацію, яка склалась на дорозі, тощо; недоліки профілактичної роботи щодо запобігання ДТП, які безпосередньо або побічно сприяли виникненню ДТП; осно­вні і побічні причини ДТП. Оголошується наказ, який підго­товлений на основі матеріалів службового розслідування і результатів перевірок роботи щодо попередженнюя аварій­ності в автопідприємстві (об'єднанні).

Підприємства повинні інформувати працівників про стан охо­рони праці, причини аварій, нещасних випадків і професійних захворювань та про заходи, яких вжито для їх усунення та за­безпечення умов і безпеки праці на рівні нормативних вимог.

1.3. Відповідальність за порушення законодавства та нормативних актів про охорону прані

Кодекс України про адміністративні правопорушення

Стаття 80. Випуск в експлуатацію транспортних та інших пе­ресувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забрудню­вальних речовин у викидах.

Випуск в експлуатацію автомобілів, літаків, суден та інших пересувних засобів і установок, у яких вміст забруднюючих речо­вин у викидах, а також рівень шуму, утворюваного ними під час роботи, перевищують установлені нормативи, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від одного до трьох неопо­датковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 81. Експлуатація автомототранспортних та інших пересувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забруд­нюючих речовин у викидах.

27


Експлуатація громадянами автомототранспортних та інших пересувних засобів і установок, у яких вміст забруднюючих речо­вин у викидах, а також рівень шуму, утворюваного ними під час роботи, перевищують установлені нормативи, - тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мі­німумів доходів громадян.

Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації транс­портних засобів, правил користування ременями безпеки або мо-тошоломами.

Керування водіями транспортними засобами, що мають не­справності гальмової системи або рульового управління, або пе­реобладнаними з порушенням відповідних правил, нормативів і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, - тягне за собою попередження або накладен­ня штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами з технічними несправностями, за винятком несправностей, зазначених у час­тині першій цієї статті, з якими згідно з встановленими прави­лами експлуатація їх забороняється, - тягне за собою накла­дення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Порушення правил користування ременями безпеки або мо-тошоломами - тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами, не зареєстрова- J ними (перереєстрованими) у встановленому порядку, з підробле- 1 ним номерним знаком, без номерного знака або з номерним зна- | ком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам І стандарту, а так само з умисно прихованим номерним знаком -тягне за собою накладення штрафу від двох до п'яти неоподат­ковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 121і. Експлуатація водіями транспортних засобів, номери агрегатів яких не відповідають записам у реєстраційних документах

Експлуатація водіями транспортних засобів, номери агрегатів яких не відповідають записам у реєстраційних документах, -тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неопода­тковуваних мінімумів доходів громадян.

28


Експлуатація водіями транспортних засобів, номери агрегатів яких знищені або підроблені, - тягне за собою накладення штрафу від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів швидкості руху, невиконання сигналів регулювання дорожнього руху, порушення правил перевезення людей та інших правил дорожнього руху

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш- як на 20 кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальни­ка, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, проїзду пере­хресть, зупинок транспортних засобів загального користування, початку руху, зміни напрямку руху, проїзду спеціальних транспо­ртних засобів - тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Недодержання водіями вимог дорожніх знаків, розмітки про­їзної частини шляхів або безпечної дистанції, порушення правил зупинки і стоянки, розташування транспортних засобів на проїз­ній частині, руху автомагістралями, пріоритету транспортних за­собів загального користування, користування зовнішніми освіт­лювальними приладами, попереджувальними сигналами, букси­рування механічних транспортних засобів, перевезення людей або руху тротуарами чи пішохідними доріжками - тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподат­ковуваного мінімуму доходів громадян.

Ненадання водіями транспортних засобів переваги в русі пі­шоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само інші порушення правил проїзду пішохідних переходів - тягнуть за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковува­них мінімумів доходів громадян.

Порушення, передбачені частинами першою або другою чи третьою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстано­вки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших грома­дян, - тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортним засобом на строк від шести мі­сяців до одного року.

29


Стаття 122'. Участь водіїв мотоциклів та інших транспор­тних засобів у групових пересуванні, зупинці чи стоянці

Участь водіїв мотоциклів та інших транспортних засобів у групових (більше двох) пересуванні, зупинці чи стоянці, що ство­рюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху у містах та інших населених пунктах, — тягне за собою накладен­ня штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів до­ходів громадян або позбавлення права керування транспортни­ми засобами на строк від трьох до шести місяців.

Ті самі порушення, що спричинили створення аварійної об­становки, - тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів грома­дян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року.

Стаття 1222. Невиконання водіями вимог про зупинку, за­лишення місця дорожньо-транспортної пригоди

Невиконання водіями вимог працівника міліції про зупинку транспортного засобу, а також залишення ними на порушення встановлених правил місця дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, - тягнуть за собою накладення штрафу від восьми до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до трьох років.

Стаття 1223. Перешкоджання проведенню огляду транспо­ртних засобів

Перешкоджання проведенню працівником міліції огляду транспортних засобів у передбачених законом випадках - тягне за собою накладення штрафу від чотирьох до шести неоподатко­вуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів пра­вил проїзду залізничних переїздів

В'їзд водіїв на залізничний переїзд на заборонений сигнал світлофора або жест регулювальника чи чергового по переїзду, при закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Інші порушення правил проїзду залізничних переїздів, крім передбачених частиною першою цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мі­німумів доходів громадян.

ЗО


Порушення, передбачені частинами першою або другою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки або по­шкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд, - тягнуть за собою-накладення штрафу від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів грома­дян або позбавлення права керування всіма видами транспорт­них засобів на строк від шести місяців до одного року.

Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не мають права керування, або водіями, які не мають при собі чи не пред'явили для перевірки відповідних документів

Керування транспортними засобами особами, які не мають права керування цими засобами, або передача керування транс­портним засобом особі, яка не має права керування, - тягне за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковува­них мінімумів доходів громадян.

Ті самі порушення, що спричинили пошкодження транспорт­них засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд чи іншого майна, - тягнуть за собою накладення штрафу від чоти­рьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвід­чення, реєстраційних та інших документів, що підтверджують право на керування чи розпорядження транспортним засобом, дорож­нього (маршрутного) листа та документів на вантаж, що перево­зиться (крім власників транспортних засобів, які використову­ють їх в індивідуальних некомерційних цілях), талона про про­ходження державного технічного огляду, - тягне за собою на­кладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мініму­му доходів громадян.

Стаття 127. Порушення правил дорожнього руху пішохо­дами, велосипедистами, возіями та іншими особами

Непокора пішоходів сигналам регулювання дорожнього руху, перехід ними проїзної частини у невстановлених місцях або без­посередньо перед транспортними засобами, що наближаються, невиконання інших правил дорожнього руху - тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,1 до 0,5 неоподат­ковуваного мінімуму доходів громадян.

Порушення правил дорожнього руху особами, що керують транспортними засобами, обладнаними двигуном з робочим об'є­мом до 50 куб. см, велосипедами, а також возіями та іншими

31


особами, які користуються шляхами, - тягце за собою накладен­ня штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів | громадян.

Ті самі порушення, вчинені особами, зазначеними в частинах першій або другій цієї статті, які перебувають у стані сп'яніння, - тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порушення, передбачені частинами першою або другою цієї статті, що спричинили пошкодження транспортних засобів, ван­тажів, шляхів, шляхових та інших споруд або іншого майна чи створення аварійної обстановки, а так само залишення особами, зазначеними в частинах першій або другій цієї статті, на пору­шення встановлених правил місця дорожньо-транспортної при­годи, учасниками якої вони є, - тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів дохо­дів громадян.

Стаття 128. Випуск на лінію транспортних засобів, техніч­ний стан яких не відповідає встановленим вимогам

Випуск на лінію транспортних засобів, технічний стан і обла­днання яких не відповідають вимогам стандартів, правил дорож­нього руху і технічної експлуатації, переобладнаних без відповід­ного дозволу, не зареєстрованих у встановленому порядку або таких, що не пройшли державного технічного огляду, - тягне за собою накладення штрафу на керівників підприємств, установ, організацій або інших посадових осіб, відповідальних за техніч­ний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 129. Допуск до керування транспортними засобами або суднами водіїв чи судноводіїв, які перебувають у стані сп'яніння, або осіб, які не мають права керування транспортним засобом

Допуск до керування транспортними засобами водіїв, які пе­ребувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'я­ніння або у хворобливому стані, або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, або та­ких, що не пройшли у встановлений строк медичного огляду, - і тягне за собою накладення штрафу на керівників підприємств, установ, організацій або інших посадових осіб, відповідальних за допуск водіїв до керування транспортними засобами, від чоти­рьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

32


Допуск до керування транспортними засобами осіб, які не мають права на керування транспортними засобами, - тягне за собою накладення штрафу на керівників підприємств, установ, організацій або інших посадових осіб, відповідальних за допуск водії' до керування транспортними засобами, від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 130. Керування транспортними засобами або судна­ми особами, які перебувають у стані сп'яніння

Керування транспортними засобами особами в стані сп'янін­ня, передача керування транспортним засобом особі, яка перебу­ває в стані сп'яніння, а так само ухилення осіб, які керують транспортними засобами, від проходження відповідно до встано­вленого порядку огляду на стан сп'яніння, - тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від п'ятнадцяти до двадцяти не­оподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до двох років і на інших осіб - накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Читайте також:

  1. I. ОБРАЗОВАНИЕ СОЕДИНЕННЫХ ШТАТОВ 14 страница
  2. IX. Відомості про військовий облік
  3. IX. Відомості про військовий облік
  4. А. В. Дудник 1 страница
  5. А. В. Дудник 10 страница
  6. А. В. Дудник 11 страница
  7. А. В. Дудник 12 страница
  8. А. В. Дудник 2 страница
  9. А. В. Дудник 3 страница
  10. А. В. Дудник 4 страница
  11. А. В. Дудник 5 страница
  12. А. В. Дудник 6 страница




Переглядів: 689

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державний облік дорожньо-транспортних пригод | Відомчий облік дорожньо-транспортних пригод 2 страница

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.