МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Навчальні завданняЗавдання 1. Визначте коефіцієнт частоти і тяжкості травматизму, а також загальний коефіцієнт травматизму. Вихідні дані:
Завдання 2. Визначте коефіцієнт частоти, тяжкості травматизму, а також загальний коефіцієнт травматизму. Вихідні дані:
Завдання 3. Визначте та проаналізуйте показники: частоти та тяжкості травматизму, непрацездатності та летальності. Вихідні дані:
Завдання 4. Розрахувати економічний ефект від скорочення суми виплат з фонду соціального страхування за період непрацездатності від зниження травматизму і захворюваності. Вихідні дані:
Завдання 5. Розрахувати економічний ефект від скорочення суми виплат з фонду соціального страхування за період зниження непрацездатності від зниження травматизму і захворюваності. Вихідні дані:
Завдання 6. Визначте коефіцієнт частоти, тяжкості травматизму, загальний коефіцієнт травматизму та динаміку виробничого травматизму. Вихідні дані:
Завдання 7. Визначте рівень безпеки праці. Вихідні дані: у ливарному цеху кількість днів, втрачених внаслідок травматизму — 45, мікротравм — 4, чисельність працівників цеху — 210 чол., кількість робочих днів у місяці — 25. Завдання 8. Визначте рівень безпеки праці. Вихідні дані: Кількість днів, втрачених внаслідок травматизму — 51 Кількість мікротравм — 6 Чисельність працівників — 310 Кількість робочих днів за місяць —20 Завдання 9. Визначте коефіцієнт працездатності праців- Вихідні дані:
Завдання 10. Визначте коефіцієнт працездатності працівників. Вихідні дані:
Завдання 11. За даними таблиць 1, 2 проаналізуйте загальний стан травматизму в розрізі міністерств і відомств, стан виробничого травматизму зі смертельними наслідками за 1999 р. по регіонах та напрямках нагляду. Таблиця 1 СТАН ВИРОБНИЧОГО ТРАВМАТИЗМУ ТА СУМИ ШТРАФІВ ЗА ПОРУШЕННЯ
Продовження табл. 1
Закінчення табл. 1
Таблиця 2 ОПЕРАТИВНІ ДАНІ ПРО СТАН ВИРОБНИЧОГО ТРАВМАТИЗМУ
Закінчення табл. 2
Завдання 12. За даними таблиці 3 в програмі EXCEL зробити графіки травматизму по країнах та прокоментувати їх. Таблиця 3 ТРАВМАТИЗМ НА ВИРОБНИЦТВІ*
Завдання 13. Розглянути ситуацію: «Розслідування нещасного випадку на виробництві». Питання: 1. З чого починається розслідування? 2. Дії очевидців нещасного випадку. 3. Дії керівника структурного підрозділу де стався нещасливий випадок. 4. Дії комісії з розслідування. 5. Навести умовне пояснення очевидців, пояснення керівника, протоколи з розслідування. 6. Скласти АКТ Н-1 та адресувати куди потрібно. 7. Визначити наслідки нещасного випадку (матеріальні втрати, матеріальну допомогу тощо). 8. Надіслати повідомлення. Завдання 14. Назвіть джерела інформації про стан травматизму та професійної захворюваності: а) звіт про травматизм на виробництві та його матеріальні наслідки, форма № 7-ТНВ; б) журнал реєстрації нещасних випадків; в) звіт про причини тимчасової непрацездатності, форма № 16-ВН; г) акт про нещасні випадки, форма Н-1; ґ) акт про розслідування хронічного професійного захворювання; д) звіт з праці, форма № 1-ПВ. Завдання 15. Назвіть джерела інформації про витрати на відшкодування потерпілим внаслідок нещасних випадків: а) звіт про травматизм на виробництві та його матеріальні наслідки, форма № 7-ТНВ (розділ 2); б) звіт про нарахування страхових внесків, форма № 4-ПФ; в) розрахункова відомість про кошти фонду соціального страхування, форма № 4-ФСС; г) повідомлення про наслідки нещасливого випадку. Завдання 16. Використовуючи закон «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», дайте відповіді на такі запитання: 1. Завдання страхування. 2. Хто підлягає страхуванню? 3. Страхові виплати, з яких складаються грошові суми? 4. Кому сплачуються страхові суми в разі смерті потерпілого? 5. Строки проведення страхових виплат. 6. Фінансування страхування від нещасного випадку, страхові тарифи, розміри та порядок здійснення страхових внесків до Фонду соціального страхування. Завдання 17. Розглянути ситуацію. Працівник підприємства А був направлений тимчасово на роботу на підприємство Б, де з ним стався нещасний випадок. Хто повинен розслідувати та враховувати цей нещасний випадок? а) підприємство А; б) підприємство Б; в) спільно підприємства А і Б; г) розслідує підприємство А, враховує підприємство Б; ґ) розслідує підприємство Б, враховує підприємство А. Завдання 18. Спираючись на положення «Про розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на підприємствах, в установах і організаціях» визначте: Хто відповідає на підприємстві за правильне та своєчасне розслідування нещасних випадків? а) директор підприємства; б) інженер з техніки безпеки; в) голова профкому; г) голова комісії з охорони праці підприємства; ґ) уповноважений трудового колективу з питань охорони праці; д) відділ охорони праці. Завдання 19. Хто складає і підписує акт за формою Н-1 про розслідування та облік нещасних випадків? а) комісія з розслідування нещасного випадку; б) керівник (спеціаліст) служби охорони праці; в) керівник структурного підрозділу; г) директор підприємства; ґ) представник профспілки чи уповноважений трудового колективу з охорони праці; д) лікар. Завдання 20. Назвіть документи, які є доказом вини власника підприємства за шкоду, заподіяну здоров’ю працівника внаслідок нещасного випадку чи професійного захворювання: а) акт про нещасний випадок; б) акт про професійне захворювання; в) висновок службових осіб (органів), які здійснюють контроль та нагляд за охороною праці; г) медичний висновок; ґ) вирок або рішення суду; д) рішення органів соціального страхування; е) покази свідків. Завдання 21. Актом за формою Н-1 оформляються лише виробничі нещасні випадки, які спричинили втрату працездатності не менше: а) 1 години; б) 2 годин; в) 4 годин; г) 6 годин; ґ) 1 дня; д) 3 днів. Завдання 22. Підрахувати втрати підприємства від усіх випадків травматизму.
Завдання 23. Яку суму витратив власник на одноразову допомогу? На підприємстві у звітному році сталося 2 нещасні випадки. В першому випадку потерпілий втратив 25% працездатності. У другому — настала смерть. У потерпілого залишилася мати віком 80 років, неповнолітня дитина, а за місяць повинна народитись ще дитина. В обох потерпілих середньомісячна заробітна плата була 200 грн. Завдання 24. Визначити узагальнений показник втрат підприємства від травматизму та захворюваності за 1996—2000 роки. Вихідні дані:
Завдання 25. Визначити суму компенсацій, яку підприємству належить виплатити потерпілому внаслідок травм, а також його можливий заробіток без втрати компенсації. Нещасний випадок стався з вини підприємства.
Завдання 26. Визначити розмір відшкодування потерпілим внаслідок втрати працездатності. Вихідні дані:
Середня заробітна плата тих, які працюють у цеху № 1 — 200 грн., в цеху № 2 — 180 грн., в цеху № 3 — 170 грн., в цеху № 4 — 190 грн. Завдання 27. Підготувати реферати. 4.4. Контрольні запитання 16. Дайте визначення понять «професійне захворювання», «виробнича травма». 17. Як класифікуються травми? 18. Назвіть основні причини травмування на виробництві. 19. Розкажіть про порядок розслідування нещасних випадків на виробництві. 20. За якими показниками аналізується травматизм? 21. Назвіть методи дослідження травматизму та їх особливості. 22. Як здійснюється відшкодування заподіяного працівникові ушкодження здоров’я, пов’язаного з виконанням трудових обов’язків і яким є розмір відшкодування? 23. Яким документом слід користуватися під час розслідуванні нещасних випадків? 24. Які нещасні випадки, що сталися з працівником на виробництві, підлягають розслідуванню та обліку на виробництві? 25. Яким документом оформляється нещасливий випадок на виробництві? 26. На кого покладена відповідальність за своєчасне розслідування й облік нещасних випадків на виробництві? 27. Кому відправляється акт форми Н-1 про нещасний випадок? 28. Якими документами користуються при визначенні шкоди внаслідок втрати здоров’я на виробництві? 29. Хто визначає ступінь втрати працездатності? 30. Які ви знаєте основні технічні засоби безпеки? 31. Назвіть заходи з попередження травматизму. 32. Які нещасні випадки підлягають спеціальному розслідуванню і хто його здійснює? 33. Які нещасні випадки за наслідками розслідування беруться на облік? 34. Якими є соціально-економічні наслідки травматизму? 35. Охарактеризуйте досвід інших країн у царині забезпечення безпечних умов праці. 36. Що може служити доказом вини підприємства? 37. Як визначити середньомісячний заробіток для розрахування розміру відшкодування шкоди, заподіяної працівникові внаслідок ушкодження здоров’я? 38. Охарактеризуйте стан виробничого травматизму і професійного захворювання в Україні. 39. В чому суть методу сіткового планування — побудови сіткової моделі ситуації? 40. Розкрийте зміст закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності». 41. Що таке засіб захисту на виробництві? 42. Що таке засіб колективного та індивідуального захисту? 43. Які запобіжні пристрої застосовуються для захисту людей? 44. Що таке блокувальні пристрої та де вони застосовуються? Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|