Цілі і завдання стратегії стабільності підприємства . Особливості розробки в сучасних умовах.
Ціллю стратегії стабільності підприємства є збереження вже існуючої ринкової частки, а також зосередження на існуючих напрямках діяльності та їх підтримка.
Головним завданням є раннє виявлення кризових тенденцій, виявлення так званих «слабких сигналів», що передвіщала можливість кризових явищ, і вироблення заходів, які надавали б протидія цим явищам. Можна стверджувати, що функціональні завдання контролінгу відповідають основній задачі даної стратегії, і, таким чином, контролінг є інструментом її реалізації.
Також стратегія стабільності має такі задачі:
- навмисне призупинення темпів зростання збуту. Це зазвичай відбувається тоді, коли виробничі і збутові потужності вже знаходяться «на межі», і подальше збільшення навантаження загрожує різким зростанням питомих витрат, зниженням якості продукції та рівня обслуговування споживачів.
- підтримка стабільної роботи бізнесу в сприятливих, але неясних перспектив. Керівництво компанії може розраховувати, що через 3-6 місяців виникне «сплеск» попиту, і проводить підготовку до зростання, не форсуючи власне зростання випуску товару: створюються запаси сировини або укладаються форвардні контракти на постачання сировини або напівфабрикатів, проводиться дооснащення виробництва, полягають попередні домовленості з працівниками, які можуть прийти на фірму через деякий час, коли з'явиться потреба в додатковій робочій силі і т. д.