Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі і завдання стратегії стабільності підприємства . Особливості розробки в сучасних умовах.

Ціллю стратегії стабільності підприємства є збереження вже існуючої ринкової частки, а також зосередження на існуючих напрямках діяльності та їх підтримка.

Головним завданням є раннє виявлення кризових тенденцій, виявлення так званих «слабких сигналів», що передвіщала можливість кризових явищ, і вироблення заходів, які надавали б протидія цим явищам. Можна стверджувати, що функціональні завдання контролінгу відповідають основній задачі даної стратегії, і, таким чином, контролінг є інструментом її реалізації.

Також стратегія стабільності має такі задачі:

- навмисне призупинення темпів зростання збуту. Це зазвичай відбувається тоді, коли виробничі і збутові потужності вже знаходяться «на межі», і подальше збільшення навантаження загрожує різким зростанням питомих витрат, зниженням якості продукції та рівня обслуговування споживачів.

- підтримка стабільної роботи бізнесу в сприятливих, але неясних перспектив. Керівництво компанії може розраховувати, що через 3-6 місяців виникне «сплеск» попиту, і проводить підготовку до зростання, не форсуючи власне зростання випуску товару: створюються запаси сировини або укладаються форвардні контракти на постачання сировини або напівфабрикатів, проводиться дооснащення виробництва, полягають попередні домовленості з працівниками, які можуть прийти на фірму через деякий час, коли з'явиться потреба в додатковій робочій силі і т. д.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Завдання на проект.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  8. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  9. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. V. Завдання.
  12. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі і завдання стратегії організаційних змін на підприємстві. Особливості розробки в сучасних умовах. | Цілі і завдання стратегії росту на підприємстві . Особливості розробки в сучасних умовах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.