Цілі і завдання стратегії росту на підприємстві . Особливості розробки в сучасних умовах.
Стратегія росту передбачає ріст обсягів продажу, прибутку, капіталу та інших показників фірми. Метою цієї стратегії є повне використання внутрішніх і зовнішніх можливостей.
Стратегію росту можна створити на базі аналізу, проведеного на 3-х рівнях. На першому рівні виявляють здібності, якими компанія може скористатися при нинішніх масштабах діяльності (здібності насиченого зростання). На другому рівні виявляють здібності інтеграції з іншими елементами рекламної системи галузі (здатності інтеграційного зростання). На 3-му кроці виявляють здібності, що відкриваються за межами галузі (здатності диверсификациейного зростання).
Стратегія являє собою узагальнену модель дій, потрібних для заслуги поставлених цілей . Цілі - це головні результати, до яких прагне підприємство у власній діяльності. Ставлячи певні цілі , управління визначає ті головні орієнтири, на яких повинна бути сфокусована вся діяльність підприємства і його колективу.
Щоб відмінно працювати, менеджери ставлять перед організацією певні, вимірні, доцільні, стимулюючі, прикметні цілі на певний період часу. Вироблення дієвих цілей збільшує спонукальні мотиви, встановлює точні орієнтири діяльності і робить ясну картину очікуваних результатів.
До звичайних належать цілі , пов'язані з досягненням дещиці даного підприємства на ринках збуту, ростом обсягу бізнесу, його прибутковістю, рентабельністю та іншими рисами.