Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі і завдання стратегії росту на підприємстві . Особливості розробки в сучасних умовах.

Стратегія росту передбачає ріст обсягів продажу, прибутку, капіталу та інших показників фірми. Метою цієї стратегії є повне використання внутрішніх і зовнішніх можливостей.

Стратегію росту можна створити на базі аналізу, проведеного на 3-х рівнях. На першому рівні виявляють здібності, якими компанія може скористатися при нинішніх масштабах діяльності (здібності насиченого зростання). На другому рівні виявляють здібності інтеграції з іншими елементами рекламної системи галузі (здатності інтеграційного зростання). На 3-му кроці виявляють здібності, що відкриваються за межами галузі (здатності диверсификациейного зростання).

Стратегія являє собою узагальнену модель дій, потрібних для заслуги поставлених цілей . Цілі - це головні результати, до яких прагне підприємство у власній діяльності. Ставлячи певні цілі , управління визначає ті головні орієнтири, на яких повинна бути сфокусована вся діяльність підприємства і його колективу.

 

Щоб відмінно працювати, менеджери ставлять перед організацією певні, вимірні, доцільні, стимулюючі, прикметні цілі на певний період часу. Вироблення дієвих цілей збільшує спонукальні мотиви, встановлює точні орієнтири діяльності і робить ясну картину очікуваних результатів.

До звичайних належать цілі , пов'язані з досягненням дещиці даного підприємства на ринках збуту, ростом обсягу бізнесу, його прибутковістю, рентабельністю та іншими рисами.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Завдання на проект.
  4. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. V. Завдання.
  9. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі і завдання стратегії стабільності підприємства . Особливості розробки в сучасних умовах. | Цілі і завдання стратегії скорочення підприємстві. Особливості розробки в сучасних умовах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.