Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ ІІІ. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ НАД ЦІЛИМИ НЕВІДЄМНИМИ ЧИСЛАМИ.

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 3.1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЦІЛИХ НЕВІДЄМНИХ ЧИСЕЛ В МЕЖАХ СТА.

ПЛАН.

1. Теоретико-методичні основи формування обчислювальних навичок і подолання недоліків у роботі вчителів.

2. Теоретико-методичні основи початкового ознайомлення молодших школярів з діями додавання і віднімання.

3. Теоретико-методичні основи вивчення табличних випадків додавання і віднімання.

4. Теоретико-методичні основи вивчення усних прийомів додавання і віднімання двоцифрових чисел.

5. Теоретико-методичні основи вивчення письмових прийомів додавання і віднімання в концентрі “Сотня”.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  10. V міні – модуль
  11. V. Вивчення нового матеріалу.
  12. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Малюнок № 1. | Теоретико-методичні основи формування обчислювальних навичок і подолання недоліків у роботі вчителів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.