МОДУЛЬ ІІІ. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ НАД ЦІЛИМИ НЕВІДЄМНИМИ ЧИСЛАМИ.
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 3.1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЦІЛИХ НЕВІДЄМНИХ ЧИСЕЛ В МЕЖАХ СТА.
ПЛАН.
1. Теоретико-методичні основи формування обчислювальних навичок і подолання недоліків у роботі вчителів.
2. Теоретико-методичні основи початкового ознайомлення молодших школярів з діями додавання і віднімання.
3. Теоретико-методичні основи вивчення табличних випадків додавання і віднімання.
4. Теоретико-методичні основи вивчення усних прийомів додавання і віднімання двоцифрових чисел.
5. Теоретико-методичні основи вивчення письмових прийомів додавання і віднімання в концентрі “Сотня”.
Читайте також: - Cтатистичне вивчення причин розлучень.
- II. Мета вивчення курсу.
- III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
- IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
- IV. Вивчення нового матеріалу.
- IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
- IV. Вивчення нового матеріалу.
- IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
- R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
- V міні – модуль
- V. Вивчення нового матеріалу.
- Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|