МОДУЛЬ У. «ТМО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ПРОСТІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ».
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 5.1. (ЗМ51): «ТМО НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ПРОСТІ ЗАДАЧІ НА ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ».
ПЛАН.
1.Типові недоліки у формуванні умінь учнів розв'язувати текстові задачі та ТМО їх особистісно-зорієнтованого подолання.
2. Різні трактування поняття “текстова задача”. Функції та система текстових задач курсу математики початкових класів. Типи та види задач, їх розміщення у стабільних підручниках з математики для початкових класів. Прості та складені текстові задачі, їх різні класифікації.
3. ТМО загальних прийомів роботи над текстовими задачами з молодшими школярами.
4. ТМО підготовчої роботи до ознайомлення з першою простою текстовою задачею.
5. ТМО ознайомлення з першою простою текстовою задачею.
6. ТМО навчання учнів розв’язувати прості задачі на додавання та віднімання.
ЛІТЕРАТУРА: основна: [1] – с. 243-276; [2] – с. 122-239; [3] – с. 173-248; [4] – с. 96-142; додаткова: [1] – Богданович М.В. Методика розв'язування задач у початковій школі. – К.: Вища школа, 1990. [2] - Свечников А.А. Решение математических задач в курсе математики І-ІІІ классов. - М.: Просвещение, 1976.[3] – Скаткин Л.Н. Решение простых и составных арифметических задач. – М.: Учпедгиз, 1956.