Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ У. «ТМО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ».

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 5.3. (ЗМ53): «ТМО НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ».

ПЛАН

1. Типові недоліки у формуванні умінь учнів розв'язувати складені текстові задачі та теоретико-методичні основи їх особистісно-зорієнтованого подолання.

2. Система складених текстових задач курсу математики початкових класів.

3. ТМО підготовчої роботи до ознайомлення з першою складеною текстовою задачею.

4. ТМО введення першої складеної задачі. Різні методичні підходи до розв’язання цього питання.

5. ТМО розвитку уявлень учнів про складену текстову задачу та процес її розв’язування. Розвиток умінь учнів розв'язувати складені текстові задачі.

6. ТМО навчання учнів розв'язувати типові складені задачі на знаходження четвертого пропорційного.

7. ТМО навчання учнів розв'язувати типові складені задачі на пропорційний поділ, на знаходження невідомого за двома різницями, на знаходження середнього арифметичного, на складне правило трьох.

8. ТМО навчання учнів розв'язувати задачі з типовим конкретним змістом та сюжетом.

9. ТМО навчання учнів розв’язувати задачі підвищеної складності та з логічним навантаженням.

ЛІТЕРАТУРА: основна: [1] – с. 273-295; [2] – с. 256-263; [3] – с. 218-241, 266-270; [4] – с. 262-268; додаткова: [1] – Богданович М.В. Методика розв'язування задач у початковій школі. – К.: Вища школа, 1990. [2] - Свечников А.А. Решение математических задач в курсе математики І-ІІІ классов. - М.: Просвещение, 1976. [3] – Скаткин Л.Н. Решение простых и составных арифметических задач. – М.: Учпедгиз, 1956.

 


Читайте також:

  1. IV. Строки прийому заяв і документів, вступних екзаменів, конкурсного відбору та зарахування на навчання
  2. V Засоби навчання
  3. V міні – модуль
  4. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  5. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  6. Адаптації та навчання
  7. Активний метод навчання
  8. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  9. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  10. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  11. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  12. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії




Переглядів: 680

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОДУЛЬ У. «ТМО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ПРОСТІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ». | Тэкст лекцыі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.