Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИХОВАНЦІВ, СТУДЕНТІВ

(клас, група, лібораторія, кабінет тощо)

Розпочато «__ »________________ 200__ р.

Закінчено «__ »________________ 200__ р.

Формат А4 (210 х 297)


Закінчення додатка 8

 

№з/п Дата проведення інструктажу Прізвище, ім'я та по батькові особи, яка інструктується Клас, група, лабораторія, кабіне тощо Вид інструктажу, його зміст, номер, найменування інструкції Прізвище, ім'я, по батькові, посада особи, яка проводила інструктаж Підпис особи, яка роводила інструктаж Підпис особи, яку інструктували
               

*Учні і вихованці розписуються в журналі реєстрації інструктажів під час трудової і професійної підготовки, починаючи з 9-го класу


СТ5


Формат А4 (210 х 297)


Додаток 9


Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  4. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  5. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  6. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  7. Варіанти вибірок задачі 2 для студентів.
  8. ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  9. Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів
  10. Вимоги до зань і умінь студентів
  11. Вимоги до знань та вмінь студентів
  12. Вимоги до знань та вмінь студентів.




Переглядів: 340

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ОСНОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.