МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Самостійно розв’яжіть, у окремому зошиті, наступні задачі, скориставшись вказівками до їх розв’язування.1. Довжина всіх стін промислової будівлі (рис. 3), включаючи перегородки (капітальні), складає 90 м. У будівлі розміщуються три цехи (№1, №2, №3) і коридор, довжина якого в 5 разів більша, ніж ширина. Ширина цеху №3 відноситься до довжини коридору, як 3:5. Які повинні бути вибрані розміри будівлі, щоб сума площ трьох цехів була найбільшою? Вказівка. Позначте ширину коридору , тоді його довжина - , а довжина цеха №3 - . Ширину цеха №3 позначте . Визначте суму довжин стін промислової будівлі, включаючи перегородки (капітальні). Врахуйте, що сума площ трьох цехів дорівнює різниці площі всієї будівлі і площі коридору. В результаті одержите цільову функцію , де . Відповідь. . 2.Село С розташоване за 50 км від райцентру А і за 30 км від магістралі, що проходить через райцентр (рис. 4). Під яким кутом до магістралі слід провести під'їзну колію з С, щоб вартість перевезення вантажу з С в А і з А в С була найменшою, якщо відомо, що вартість перевезення по магістралі вдвічі менша, ніж по під'їзній колії? Вказівкадо задачі 2. Нехай - вартість перевезення 1 тони вантажу на по магістралі, тоді - вартість перевезення 1 тони вантажу на по під’їзній колії. - вартість перевезення вантажу з в та у протилежному напрямі, . Для визначення розгляньте прямокутний трикутник , . Цільовою функцією даної задачі є функція , де . Відповідь. під’їзну колію слід провести до магістралі під кутом . 3.Визначте, яким повинен бути кут примикання під'їзного шляху СЕ до магістралі АВ, щоб сумарний річний пробіг автомобілів з С в А і В був найменшим, якщо відомо, що рух між С і А буде вдвічі інтенсивнішим, ніж між С і В, а АВ=100 км, АС=50 км, CD=30 км (рис.5).
Вказівка до задачі 3.Нехай - кількість рейсів, які плануються в середньому протягом року з в . Тоді сумарний річний пробіг автотранспорту з в і можна підрахувати за формулою . З цієї формули видно, що точку примикання під’їзного шляху не доцільно обирати правіше ніж , тому що в цьому випадку і значення буде більшим ніж при . Отже . Цільовою функцією даної задачі є функція , де . Відповідь. сумарний річний пробіг автомобілів з в і з в буде найменшим якщо кут примикання під’їзного шляху . 4.Потрібно побудувати канал, який має в перерізі форму рівнобедреної трапеції, довжина основи і бічних сторін якої 8 м (нижня основа менша за верхню). Якою повинна бути ширина каналу, щоб він пропускав найбільшу кількість води? Вказівка. Дослідіть на найбільше значення функцію , де - ширина каналу (довжина верхньої основи трапеції), - площа поперечного перерізу каналу. Відповідь. 16 . 5.Для того, щоб вода при розширенні не виливалася з системи центрального опалення, на горищі будинку встановлюють спеціальну посудину, яку приєднують до найвищої точки системи. Посудина має форму прямокутного паралелепіпеда, об'єм якого дорівнює V, а висота – h, зверху посудина закрита. Визначте, якими повинні бути розміри основи посудини, щоб на її виготовлення пішла найменша кількість металу. Вказівка. - цільова функція даної задачі, де - довжина основи паралелепіпеда, - площа його поверхні. Відповідь. основою посудини повинен бути квадрат, довжина сторони якого дорівнює . Максимальна кількість балівза виконання завдань – 3 бали. Тема 2.Інтеграл та його застосування до розв’язування задач з елементарної математики. Читайте також:
|
||||||||||
|