Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

по практичному заняттю 10.

1) Ознайомтесь з теоретичним матеріалом та розв’язаними прикладами 1 і 2.

2) Застосуйте наслідок з теореми про середнє до доведення нерівності:

.

Вказівка. Розгляньте інтеграл .

Оформіть доведення в зошиті для самостійної роботи. Максимальний бал за самостійну роботу з цього практичного – 2 бали.

 

 

Комплекс завдань самостійної роботи з ПРМЗ по ЗМ1 ”Застосування похідної та інтеграла до розв’язування задач елементарної математики”

Доведіть тотожність, використовуючи похідну:

1) ;

2) ;

3) ;

4) ;

5)

6) Розкладіть на множники вираз .

7) Спростіть вираз ;

Доведіть нерівність:

8) для всіх .

9) для всіх .

10) Доведіть, що при , .

11) Доведіть, що для всіх .

12) Яке з чисел більше чи ?

Розв’яжіть рівняння:

13) ;

14) ;

15) ;

16) ;

17) ;

18) .

19) Розв’яжіть нерівність .

20) Обчисліть суму:

а) ;

б) .

21) Підприємство виробляє протягом інтервалу часу задану величину певних об’єктів (речей). При цьому воно повинно платити податок (грн.). Середні єдині загальноприйняті податки . Скільки об’єктів повинно виробити підприємство, щоб платити мінімальний середній єдиний податок?

22) Проектують зрошувальний канал з поперечним перерізом (рис.1). Якими повинні бути розміри перерізу, щоб для облицювання стінок і дна пішла найменша кількість матеріалу? Яку найменшу кількість матеріалу потрібно використати для облицювання каналу?

23) Рятувальний буй, який має форму подвійного конуса, конструюють з допомогою двох кругових секторів радіуса 3 дм металевої площини (рис. 2). Якими повинні бути радіус r основи конуса і його висота h, щоб об'єм буя був найбільшим?

24) У даний конус вписати циліндр з найбільшою бічною поверхнею.

Рис.1 Рис.2

24) Доведіть нерівність, використовуючи наслідок теореми про середнє значення .

Вказівка. Розгляньте інтеграл .

Доведіть нерівність, використовуючи наслідок теореми про середнє значення.

25) ;

26) .

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 10. | Практичне заняття 11.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.