![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зразок варіанта тестового завдання по ЗМ 1.Варіант 1 1) Доведіть тотожність, використовуючи похідну:
2) Доведіть нерівність, використовуючи похідну: 3) Розв’яжіть рівняння методом оцінки, використовуючи похідну: 4) У півколо радіуса 20 Опрацювання ЗМ 2 та ЗМ 3 відбуватиметься на практичних заняттях(березень – червень 2015 року) + САМОСТІЙНА РОБОТАз виконання КЗСР,умови завдань запропоновані далі. Комплекс завдань самостійної роботи з ПРЗ по ЗМ2 ”Методи і способи розв’язування планіметричних задач на обчислення, доведення, побудову” Частина 1. Методи і способи розв’язування планіметричних задач на обчислення. 1) (Метод ключових задач). Довжина середньої лінії трапеції дорівнює 5, а довжина відрізка, який з’єднує середини основ, - 3. Кути при більшій основі дорівнюють 30 Вказівка. Через середину верхньої основи проведіть прямі паралельні до бічних сторін. 2) (Метод ключових задач). Медіану, яка виходить із вершини 3) (Метод площ). У трикутнику 4) (Метод допоміжної площі). У трикутнику довжини двох сторін дорівнюють 6 і 3. Знайти довжину третьої сторони, якщо пів сума висот, проведених до даних сторін, дорівнює третій висоті. 5) (Метод допоміжного відрізка). Основи трапеції - 6) (Метод допоміжного кута). В прямокутному трикутнику 7) (Метод координат). На площині дано дві точки 8) (Метод векторів). У трикутнику
Частина 2. Методи і способи розв’язування планіметричних задач на доведення. 9) (Метод ключових задач). Довести, що для будь-якої точки 10) (Метод від супротивного). Дано чотири прямі 11) (Метод повороту). Через центр квадрата проведено дві взаємно перпендикулярні прямі. Довести, що відрізки прямих, які знаходяться в середині квадрата, однакові.
12) (Метод допоміжної площі). Довести, що бісектриса 13) (Метод допоміжного кола). З точки 14) (Метод ”подовження” медіани). Дано прямокутник 15) (Метод векторів). Довести, що висота прямокутного трикутника, проведена з вершини прямого кута на гіпотенузу, є середнє пропорційне між проекціями катетів на гіпотенузу. 16) (Метод векторів). Довести, що діагоналі ромба взаємно перпендикулярні.
Частина 3. Методи і способи розв’язування планіметричних задач на побудову. 17) (Метод центральної симетрії). Дано коло, пряма і точка 18) (Метод осьової симетрії). Побудувати прямокутний трикутник за катетом 19) (Метод повороту). Дано коло, квадрат і точка 20) (Метод гомотетії). У даний трикутник Читайте також:
|
||||||||
|