МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зразок варіанта тестового завдання по ЗМ 1.Варіант 1 1) Доведіть тотожність, використовуючи похідну: .(4 бали) 2) Доведіть нерівність, використовуючи похідну: , при . (4 бали) 3) Розв’яжіть рівняння методом оцінки, використовуючи похідну: . (4 бали) 4) У півколо радіуса 20 вписано прямокутник найбільшої площі. Знайдіть сторони прямокутника. (4 бали) Опрацювання ЗМ 2 та ЗМ 3 відбуватиметься на практичних заняттях(березень – червень 2015 року) + САМОСТІЙНА РОБОТАз виконання КЗСР,умови завдань запропоновані далі. Комплекс завдань самостійної роботи з ПРЗ по ЗМ2 ”Методи і способи розв’язування планіметричних задач на обчислення, доведення, побудову” Частина 1. Методи і способи розв’язування планіметричних задач на обчислення. 1) (Метод ключових задач). Довжина середньої лінії трапеції дорівнює 5, а довжина відрізка, який з’єднує середини основ, - 3. Кути при більшій основі дорівнюють 30 і 60 . Знайдіть основи трапеції і її площу. Вказівка. Через середину верхньої основи проведіть прямі паралельні до бічних сторін. 2) (Метод ключових задач). Медіану, яка виходить із вершини трикутника , продовжено до перетину в точці з описаним колом. Знайти довжину , якщо медіана дорівнює , а сторона . 3) (Метод площ). У трикутнику дано: , , , . Знайти довжину . 4) (Метод допоміжної площі). У трикутнику довжини двох сторін дорівнюють 6 і 3. Знайти довжину третьої сторони, якщо пів сума висот, проведених до даних сторін, дорівнює третій висоті. 5) (Метод допоміжного відрізка). Основи трапеції - і . Знайти довжину відрізка, паралельного основам, який поділяє площу трапеції навпіл. 6) (Метод допоміжного кута). В прямокутному трикутнику з вершини прямого кута опущено висоту . Проекція відрізка на катет дорівнює , а проекція відрізка на катет дорівнює . Знайти довжину гіпотенузи 7) (Метод координат). На площині дано дві точки і . Точка переміщується в площині так, що медіана трикутника залишається незмінною. Знайти множину точок . 8) (Метод векторів). У трикутнику бісектриса ділить сторону у відношенні . В якому відношенні медіана ділить цю бісектрису?
Частина 2. Методи і способи розв’язування планіметричних задач на доведення. 9) (Метод ключових задач). Довести, що для будь-якої точки кола, описаного навколо прямокутника , сума - величина постійна. 10) (Метод від супротивного). Дано чотири прямі і . Відомо, що прямі перетинаються в одній точці й прямі також перетинаються в одній точці. Доведіть, що всі чотири прямі також проходять через одну точку. 11) (Метод повороту). Через центр квадрата проведено дві взаємно перпендикулярні прямі. Довести, що відрізки прямих, які знаходяться в середині квадрата, однакові.
12) (Метод допоміжної площі). Довести, що бісектриса трикутника дорівнює , де , , . 13) (Метод допоміжного кола). З точки , розміщеної в середині гострого кута , проведено перпендикуляри і відповідно на прямі і . Довести, що . 14) (Метод ”подовження” медіани). Дано прямокутник . Довести, що для будь-якої точки площини . 15) (Метод векторів). Довести, що висота прямокутного трикутника, проведена з вершини прямого кута на гіпотенузу, є середнє пропорційне між проекціями катетів на гіпотенузу. 16) (Метод векторів). Довести, що діагоналі ромба взаємно перпендикулярні.
Частина 3. Методи і способи розв’язування планіметричних задач на побудову. 17) (Метод центральної симетрії). Дано коло, пряма і точка . Побудувати точки, симетричні відносно точки , які лежали б на даних прямій і колі. 18) (Метод осьової симетрії). Побудувати прямокутний трикутник за катетом і різницею двох інших сторін. 19) (Метод повороту). Дано коло, квадрат і точка . Побудувати рівнобедрений трикутник ( ), вершини і якого належали б колу і стороні квадрата, а кут дорівнював би . 20) (Метод гомотетії). У даний трикутник вписати ромб із даним гострим кутом так, щоб одна з його сторін лежала на стороні трикутника, а дві інші вершини на сторонах і . Читайте також:
|
||||||||
|