МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Процес професійного навчанняУправління процесом професійного навчання починається з визначення потреб, які формуються на основі потреб розвитку персоналу організації, а також необхідності виконання співробітниками організації своїх поточних виробничих обов'язків. Виконання посадових обов'язків вимагає від співробітників організації знання робочих процедур і методів, продукції, що випускається, і послуг, що надаються, уміння працювати на встановленому устаткуванні і т.п. Потреби, пов'язані з виконанням виробничих обов'язків, визначаються на основі заявок керівників підрозділів і самих працівників, шляхом проведення дослiдiв керівників і фахівців (відділ професійної підготовки розсилає анкету з проханням вказати в ній потреби в професійному навчанні), аналізу результатів роботи організації, тестування співробітників. Джерело інформації про потреби в професійному навчанні - індивідуальні плани розвитку, що готуються співробітниками у момент атестації, а також заявки і побажання самих співробітників, що направляються безпосередньо у відділ професійної підготовки. Стратегія розвитку компанії, зафіксована в спеціальних документах і виступах її вищих керівників, також є важливим джерелом відомостей про потреби в професійному навчанні. Завдання фахівців часто полягає в тому, щоб перекласти достатньо загальні положення організаційної стратегії мовою професійного навчання. Професійне навчання пов'язане із значними матеріальними витратами, тому формування і контроль за виконанням бюджету є найважливішими елементами управління професійним навчанням. Два чинники впливають на величину бюджету - потреби компанії в навчанні і її фінансовий стан. Вище керівництво визначає, скільки може бути витрачене на професійне навчання протягом наступного року, і, зіставляючи розмір бюджету з виявленими потребами, встановлює пріоритети в професійному навчанні. При розрахунку бюджету професійного навчання необхідно врахувати всі компоненти витрат. Часто організації підраховують тільки прямі витрати - компенсацію запрошуваним інструкторам, витрати на оренду учбових приміщень, придбання матеріалів і устаткування і т.п., і прагнуть скоротити їх за рахунок використання як інструктори співробітників компанії або проведення навчання у власних приміщеннях, ігноруючи інші види витрат, пов'язані з відсутністю співробітників на робочому місці, витратами на їх відрядження, живлення і т.д. Тільки наявність повної інформації про пов'язані з професійним навчанням витрати дає можливість ухвалити оптимальне рішення про метод проведення навчання. На підставі аналізу виявлених потреб потрібно сформулювати цілі кожної програми навчання. Цілі професійного навчання повинні бути: > конкретними і специфічними; > орієнтуючими на отримання практичних навиків; > що піддаються оцінці (вимірними). При визначенні цілей необхідно пам'ятати про принципову відмінність між професійним навчанням і освітою: перше формує конкретні навики і уміння, необхідні даній організації, друге направлене на загальний розвиток того, що навчається в певній сфері знань. Цілі навчання з точок зору працедавця і самого фахівця істотно відрізняються. Точка зору працедавця. Німецькі фахівці В.Бартц і Х.Шайбл вважають, що з позиції працедавця цілями професійного навчання є: · організація і формування персоналу управління; · оволодіння умінням визначати, розуміти і вирішувати проблеми; · відтворення персоналу; · інтеграція персоналу; · гнучке формування персоналу; · адаптація; · впровадження нововведень. Точка зору найнятого робітника. Бартц і Шайбл визначають наступні цілі професійної освіти: · підтримка на відповідному рівні і підвищення професійної кваліфікації; · придбання професійних знань поза сферою професійної діяльності; · придбання професійних знань про постачальників і споживачів продукції, банках і інших організаціях, що впливають на роботу фірми; · розвиток здібностей у області планування і організації виробництва. Читайте також:
|
||||||||
|