Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Персонал – це працівники організації, що володіють певними навичками, кваліфікацією, здібностями які організація використовує з метою досягнення власних завдань.

Відносно персоналу організації та її кадрового потенціалу не­обхідно передбачити як поведе себе конкретна людина в даній ситу­ації. З цією метою враховують її здібності, обдарованість, схильність до певної діяльності, потреби, сподівання, сприйняття, ставлення, точ­ку зору тощо.

Всі внутрішні зміні взаємопов’язані. У своїй сукупності вони роз­глядаються як соціотехнічні підсистеми. Зміни однієї з них певною мірою впливають на всі інші.

 

5. Зовнішнє середовище організації

 

Зовнішнє середовище організації - це сукупність неконтрольованих суб’єктів і сил, що діють за межами організації і є непідвладними апаратові управління.

Зовнішнє середовище підприємства поділяється на середовище прямого та опосередкованого впливу.

Середовище прямого впливу активно, реально та негайно впливає або може вплинути на діяльність організації, а також частково відчуває вплив організації на нього. Воно містить у собі такі сили, як:

· конкуренти;

· покупці та постачальники;

· ор­гани державного регулювання;

· власники підприємств і ділові партне­ри;

· інвестори;

· маркетингові посередники;

· контактні аудиторії;

· проф­спілки;

· ЗМІ та ін.

Середовище опосередкованого впливу – це неконтрольовані фактори розвитку підприємства, вони відображають стан суспільства, його економіки, природного середовища і не пов’язані конкретно із якоюсь однією організацією.Загальне зовнішнє оточення є більш-менш однаковим для більшості підприємств. До факторів зовнішнього середовища опосередкованого впливу належать:

· економічне середовище;

· політичне середовище;

· науково-технічне середовище;

· культурне середовище;

· демографічне середовище;

· природне середовище та їх складові.

Успіх організацій, головним чином, залежить від дії сил зовнішнього середовища, але визначається внутрішніми змінними. Найважливіше значення для ке­рівництва організацією мають наступні характеристики зовнішнього середовища:

Взаємозв’язок чинників зовнішнього середовища – це рівень сили з якою зміна одного чинника діє на іншу;

Складність зовнішнього середовища – під складністю зовнішнього середовища слід розуміти кількість фак­торів, на які організація повинна реагувати, а також рівень мінливості кожного фактора;

Рухливість середовища – це швидкість, з якою відбуваються зміни воточенні організації;

Невизначеність зовнішнього середовища – відносна кількість інфор­мації про середовище і впевненість у її достовірності.

 


ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  8. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  9. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  10. PL-109 Використовується для заробки тріщин на фарах
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 883

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії віднесення підприємств до “малих” у галузях народного господарства України за чисельністю працівників | ІНСТРУМЕНТИ ТА ТЕХНОЛОГІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.