МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Місткість ринкуМісткість ринку– можливий обсяг продажу товару при даному рівні цін за конкретний проміжок часу.
Місткість потенційного ринку – це можливі обсяги продажу товарів покупцям, які мають потребу в них і виявляють інтерес до продукції фірми.
(1) де - місткість потенційного ринку; - кількість потенційних споживачів; - кількість закупівель продукції середнім потенційним споживачем; - середня ціна продукту.
Місткість реального ринку – це можливі обсяги продажу товарів покупцям, які мають потребу в них, виявляють інтерес до продукції фірми і мають змогу (!) її придбати.
(2) де - місткість реального ринку; - кількість реальних покупців; - кількість закупівель продукції середнім реальним покупцем; - середня ціна продукту.
Завдання: 2.1. За даним реєстрації ДАІ в регіоні N налічувалося на обліку автомашин російського виробництва: 2011 р. ‑ 15 000, 2012 р. – 17 000, 2013 р. – 18 500 автомобілів. Середній вік російського автомобіля за даними ДАІ становить 10 років. Вікова структура парку російських автомобілів: до 5 років – 20%; від 5 до 10 років – 30%; понад 10 років – 50%. Середня кількість ремонтів для автомобілів: до 5 років – 2 ремонти на рік; від 5 до 10 років – 3 ремонти на рік; понад 10 років – 5 ремонтів на рік. Середня вартість запчастин для одного ремонту – 500 грн. Розрахувати місткість ринку запасних частин до автомобілів російського виробництва в регіоні N в 2014 р., прийнявши темпи росту ринку в 2014 р. на рівні середніх за два останні роки. Результати надати у вартісному виразі.
Розв’язок:
2.2. У місті М. налічується 10 000 домогосподарств. Відповідно до місячного сімейного доходу домогосподарства розподілені наступним чином: 20% - місячний дохід до 3000 грн. (І група); 40% – місячний дохід від 3000 грн. до 5000 грн. (ІІ група); 30% ‑ місячний дохід від 5000 грн. до 10000 грн. (ІІІ група); 10% - місячний дохід понад 10000 грн. (ІУ група) Маркетинговими дослідженнями встановлено, що залежно від рівня доходу заміна телевізорів здійснюється домогосподарствами в групах з наступною періодичністю: в І групі – один раз на 12 років; в ІІ групі – один раз на 9 років; в ІІІ групі – один раз на 6 років; в ІУ групі – один раз на 3 роки. Розрахувати ємність ринку (в натуральному вираженні) телевізорів міста М. Розв’язок:
2.3. Оцінювання сегментів ринку Група засновників фірми «В» лише починає свою діяльність і планує зосередити її на виробництві взуття. Для початку діяльності взято банківський кредит у розмірі 100 тис. грн. Фірма має на меті зайняти у першому році функціонування частку ринку 20%, поступово збільшуючи цей показник На першому етапі передбачається сконцентрувати зусилля та кошти на вузькому сегменті – чоловіче та жіноче взуття великих розмірів. Фірма планує середню ціну за пару взуття першої колекції 300 грн для забезпечення стабільного попиту. Загальна кількість дорослого населення міста становить 800 000 осіб, серед них 51% жінок. Кількість споживачів, які мають ступені великих розмірів становить близько 15% від загальної кількості дорослого населення. Серед жіночого населення: 15% прихильниць авангардного взуття, 35% - консервативні, інші є осмисленими у виборі взуття. 47% жінок, які обмірковують вибір взуття, не можуть дозволити собі покупку дорожче ніж 400 грн за пару. На наступний рік очікується, що кожна клієнтка в середньому купить 2 пари взуття. Розрахувати: 1.Кількість жінок та чоловіків, які купують взуття великих розмірів. 2. Попит та місткість цільового ринку жіночого взуття великих розмірів для осіб, які є осмисленими у своєму виборі та згодні платити не більше, ніж 400 грн за пару. 3. Кількість клієнтів за перший рік функціонування фірми. 4. Очікувану виручку від реалізації товару. Чи зможе фірма «В» повернути кредит у перший рік існування.
Читайте також:
|
||||||||
|