Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Частка ринку

Частка ринку (ринкова частка) – це питома вага товарів фірми в загальній місткості данного ринку збуту.

(3)

 
 


(4)

 
 


(5)

 
 


(6)

 

 

Завдання:

3.1. У табл. наведені дані щодо виробництва готового прокату в Україні за 6 місяців 2013 р. (у вартісному вираженні)

Назва Обсяг, млрд. грн
Криворіжсталь 6,2
Макіївський МК 0,5
Єнакієвський МК 0,6
Азовсталь 4,3
Донецький МЗ 0,6
ім. Ілліча 4,7
Алчевський МК 2,6
ім. Дзержинського 2,6
Запоріжсталь 3,7
ім. Петровського 1,0
Дніпроспецсталь 0,2
Нижньодніпровський 0,2
Істіл 0,3

 

Розрахувати:

а) частку ринку заводу ім. Ілліча за вартісними показниками.

 

 

б) частку ринку заводу ім. Ілліча відносно трьох найближчих конкурентів (вказати, які конкуренти обрані для розрахунку).

 

 

в) частку ринку заводу ім. Ілліча відносно лідера.

 

3.2. Використовуючи наведені дані обсягів продажу продукції L за друге півріччя 2013 р. розрахувати частку ринку компанії “New Line” за обсягом продажу, відносну частку ринку (вказати конкурентів, що були обрані для розрахунку) та частку ринку компанії відносно лідера.

 

Компанія Обсяг продажу, тис. шт.
“Sun”
“New Line”
“First Step”
“Aster”
“Pioner”
“AGF”
“Maximum”

 

Розв’язок:

 

 



Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  6. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  7. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  8. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу
  9. Аналіз динаміки частки ринку на основі прихильності до марки
  10. Аналіз діяльності банків України на ринку платіжних карток
  11. Аналіз конкурентоспроможності рельєфних вінілових шпалер на паперовій основі ЗАТ «Едем» на російському ринку
  12. Аналіз ринку послуг ресторанного господарства району




Переглядів: 1912

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язок | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.