Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Домашні завдання

1. Зробити прогноз щодо того, як складатимуться відносини в сім’ях, де є різні варіанти поєднання заниженої, нормальної і завищеної самооцінки:

– чи міцними і тривалими будуть відносини?

– хто буде лідером (головою) сім’ї?

– будуть ці відносини гармонійними чи конфліктними?

2. Описати, який рівень самооцінки сформується у кожного з чотирьох типів темпераменту – холерика, сангвініка, флегматика і меланхоліка – в умовах різних методів виховання в сім’ї. Якими мають бути оптимальні засоби виховання для формування людини з адекватною самооцінкою?

3. Як поводити себе з людиною:

– з дуже завищеною самооцінкою?

– з комплексом неповноцінності?

4. Чи може людина подолати проблеми, які створюють комплекс неповноцінності? Що треба для цього робити?

1.4. Методика “Моя особа очима інших”

Мета роботи: навчитися характеризувати себе (самохарактерис­тика) та інших людей.

Використовувані матеріали:1) методика “Моя особа очима інших”, 2) бланки для здійснення само- і взаємохарактеристик.

 

Хід роботи

1. Одержати методику “Моя особа очима інших” та бланки для само- і взаємохарактеристик. На кожному бланку (їх має бути стільки, скільки студентів у групі) потрібно написати своє прізвище та ініціали.

2. Дати характеристику (самохарактеристику) особи. Якщо Ви вважаєте, що їй більше підходить якість, що знаходиться в колонці, над якою стоїть знак “+”, то Ви ставите “+” в бланку біля числа, поряд з яким в методиці “Моя особа очима інших” записані дві протилежні характеристики людини. У випадку, коли якість вибирається з правої колонки, поряд з відповідним числом ставиться знак “-”.

3. У такий самий спосіб здійснюється характеристика кожного з товаришів по групі на бланках, де стоять їх прізвища.

4. Студент повертає товаришам по групі їх бланки і одержує свій.

5. Одержані результати узагальнюються – підраховується кількість “+” і “-” щодо кожної якості (скласти таблицю 4.1).

6. Виписати у вигляді таблиці перелік якостей, розташувавши їх в ієрархічному порядку, де на першому місці знаходилися б ті, за якими особа набрала найбільшу кількість збігів з “позитивної” і “негативної” колонок, а далі – за мірою зменшення (скласти таблицю 4.2). В одному зі стовпців таблиці, проти відповідних властивостей проставити знаки “+” або “-” вашої самохарактеристики.

7. На основі проведеного дослідження оформити письмовий звіт.

 

Тест “Моя особа очима інших” дозволяє Вам подивитись на себе очима інших – Ваших друзів, товаришів по студентській групі. Може статися, що на Вас чекають прикрі несподіванки. Це цілком природно. Кожен з нас завжди бачить себе, передусім, з кращого боку. І коли раптом дізнається, що на нього дивляться дещо по-іншому, не завжди почуває себе добре. Але все-таки краще знати про себе таку інформацію, щоб у подальшому позбутися небажаних рис і розвивати в собі бажані. Не легковажте думками про свою особу, особливо там, де вони збігаються. Не звинувачуйте товаришів у лихих намірах. Вони хотіли звернути увагу на риси, про які вголос не завжди можна говорити. Будьте раді, що довідалися, якої думки про Вас інші.

Примітка: Якщо Ви вагаєтеся в точності характеристики, то Ви не оцінюєте особистість (себе або інших) за даними якостями, закреслюючи відповідну цифру в бланку. Але намагайтеся вдаватися до цього якомога рідше.

Проведення дослідження[4]

Перелік якостей, що характеризують відношення до людей

Номер якості “+” “-”
Любить товариство Самітник, мав би бути більш товариським
Любить людей Не любить людей
Колективіст Бракує почуття колективізму
Легко заводить знайомства Важко заводить знайомства
Його всі люблять Міг би подбати, щоб його більше любили
Цікавиться людьми Мало цікавиться людьми
Мовчазний Балакучий
Приємний у поводженні Треба намагатися бути приємнішим з людьми
Вміє добре тримати себе у товаристві Можна було б подбати про кращі манери
Чемний Міг би бути більш чемним
Делікатний Міг би бути більш делікатним
Приємний Неприємний
Люб’язний Грубий
Дотепний Нудний
Цікавий Нецікавий
Веселий Невеселий
Має почуття гумору Не вистачає почуття гумору
Тактовний Міг би бути тактовнішим
Не любить суперечок Має схильність до суперечок
Шукає компроміси Безкомпромісний
Поступливий Упертий
Чуйний Бракує чуйності
Відвертий Замкнений
Щирий Нещирий
Уважний Неуважний
Не образливий Легко ображається
Легко адаптується Важко адаптується
Стриманий Невитриманий
Спокійно реагує на критику Не любить критики
Гарно одягається Міг би більше дбати про одяг
Дбає про свою зовнішність Міг би більше дбати про зовнішність
Добросердий Бракує добросердя
Завжди об’єктивний Часто буває необ’єктивним
Справедливий Часто буває несправедливим
Схильний до підлеглості Любить командувати
Довірливий Недовірливий
Доброзичливий Неприязний
Рішучий Нерішучий
Широка натура Дріб’язковий
Терпеливий Нетерплячий
Альтруїст Егоїст
Оптиміст Песиміст
Адекватна самооцінка Неадекватна самооцінка
Скромний Міг би бути скромнішим
Ніколи не хвалиться Часто хвалиться
Вірить у свої сили Занадто самовпевнений
Впевнений у собі Не впевнений у своїх силах
Компанійський Сором’язливий
Немарнослівний Має нахил до марнослівства
Спокійний Неспокійний
Сильна індивідуальність Слабка індивідуальність
Демократ Авторитарний тип
Урівноважений Не завжди врівноважений
Принциповий Безпринципний
Байдужий до слави Славолюбний
Вольовий Слабовольний
Цілеспрямований Без мети
Вимогливий Невимогливий
Без комплексів Страждає на комплекси
Дбайливий Не дбайливий
Гордий Не має гордості
Лояльний Нетерпимий

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оціночна шкала | Зміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.