Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 2

Вибрати правильні відповіді:

1.Міжнародні стандарти фінансової звітності в Україні:

а) обов'язкові до використання в обліку на підприємстві;

б) мають рекомендаційний характер;

в) не використовуються взагалі;

г) урахування вимог міжнародних стандартів є обов'язковим при
складанні фінансової звітності банків.

2. Принцип нарахування доходів і витрат означає:

а) що операції обліковуються та розкриваються у звітності від­повідно до їх сутності та економічного змісту, а не лише за юри­дичною формою; банки в бухгалтерському обліку відобража­ють операції, визначені чинним законодавством, відповідно до їх економічної сутності;

б) застосування в бухгалтерському обліку методів оцінки, відповідно до яких активи та/або дохід не завищуватимуться, а зо­бов'язання та/або витрати – не занижуватимуться;

в) доходи і витрати відображаються в бухгалтерському обліку та
фінансовій звітності в момент їх виникнення незалежно від
дати надходження або сплати грошових коштів;

г) можливість поділу діяльності установи на певні періоди часу
з метою складання фінансової звітності.

3. Принцип обачності означає:

а) що операції обліковуються та розкриваються у звітності від­повідно до їх сутності та економічного змісту, а не лише за юридичною формою; банки в бухгалтерському обліку відобража­ють операції, визначені чинним законодавством, відповідно до їх економічної сутності;

б) застосування в бухгалтерському обліку методів оцінки, відповідно до яких активи та/або дохід не завищуватимуться, а зо­бов'язання та/або витрати - не занижуватимуться;

в) оцінка активів банку здійснюється на підставі припущення,
що його діяльність продовжуватиметься в майбутньому;

г) можливість поділу діяльності установи на певні періоди часу
з метою складання фінансової звітності.

4. План рахунків набув чинності:

а) 01.01.1998;

б) 01.01.1999;

в) 17.06,2004;

г) 01.01.2005.

5. Балансова частина плану рахунків містить:

а) 1-5 класи;

б) 6-7 класи;

в) 1-9 класи;

г) 8-9 класи.

6. Мультивалютний облік засвідчує застосування принципу:

а) обачності;

б) превалювання сутності над формою;

в) послідовності;

г) періодичності.

7. Управлінська звітність:

а) відкрита для всіх користувачів;

б) становить банківську таємницю;

в) відкрита та підлягає оприлюдненню;

г) не складається взагалі.

8. Облікова політика банку затверджується:

а) НБУ;

б) Міністерством фінансів;

в) керівником банку;

г) головним бухгалтером банку.

9. За способом відображення операцій банківські документи поділяються на:

а) первинні та зведені;

б) разові та нагромаджувальні;

в) зовнішні та внутрішні;

г) касові, меморіальні та позабалансові.

10. Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх операцій бан­ку в первинних документах, збереження оброблених докумен­тів, регістрів бухгалтерського обліку та звітності протягом установленого строку покладено на:

а) керівника банку;

б) головного бухгалтера банку;

в) керівника та головного бухгалтера банку;

г) керівника служби внутрішнього аудиту банку.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 696

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | Завдання 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.