МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІЗ бізнесуБізнес, як галузь ІД, є предметною галуззю з притаманними тільки їй завданнями, джерелами та каналами отримання інформації, з новою понятійною парадигмою, пов’язаною із певною структурою управління діяльністю, її цілями та критеріями. Галузь підприємництва потребує осмислення нових підходів до ІД, вироблення адекватних форм і методів її забезпечення і підготовки кадрів, які володіють цими підходами, формами та методами. Система ІЗ управління ефективно функціонує за таких умов: · спеціальна підготовка спеціалістів широкого профілю, які добре обізнані з відповідною тематикою і завданнями, які стоять перед організацією; · чітке визначення методів, форм і видів ІО для забезпечення його оперативності та компактності. Інформаційне забезпечення управління і бізнесу включає: · пошук і оцінювання ідей, гіпотез, рішень; · виявлення і опис проблем, тенденцій, альтернатив, конфліктних і надзвичайних ситуацій; · багатокритеріальний аналіз даних і оцінювання складних об’єктів; · інформаційне моделювання проблем і вибір методів їх вирішення; · формування системи критеріїв і оцінок, інформаційна експертиза планів, програм, наукових і конструкторських досліджень, проектних робіт; · оцінювання та впровадження науково-технічних досягнень і передового досвіду конкуруючих організацій; · збирання і аналіз даних про партнерів і конкурентів; · визначення поведінки в конкурентній боротьбі, конфліктах, протистоянні; · аналіз і прогнозування надзвичайних ситуацій, пошук їх аналогів; · аналіз і прогнозування «лідерів» у комерції, науці, технології, техніці, виробництві; · інформаційне супроводження розроблення прогнозів розвитку галузі, підприємства, регіону; · акумулювання і оцінювання ініціатив, інновацій і розроблення пропозицій з їх використання; · інформаційно-діагностичний аналіз ліцензійної діяльності і угод; · діагностичний прогнозний аналіз торговельних угод, пропозицій по бартеру, лізингу, клірингу, біржовим процедурам, контрактам, намірам, угодах, поставках, фінансових процедурах тощо; · інформаційна експертиза проектів з ризиковим фінансуванням; · інформаційна експертиза проектів для інноваційних банків; · прогнозування хвиль економічної кон’юнктури; · прогнозування хвиль соціального розвитку; · аналіз комерційного рейтингу фірм, партнерів і конкурентів; · аналіз соціально-політичного рейтингу; · накопичення відомостей і їх використання для посередницької діяльності в науці, технології, виробництві, в діяльності бірж, банків, у великих програмах, соціальних і політичних заходах; · накопичення і використання відомостей про виставки, аукціони, ярмарки, конференції, наради; · редакційно-аналітична діяльність і підготовка аналітичних матеріалів, довідок, доповідей, прогнозів, реклами. Аналіз інформаційних потреб, вивчення мотивацій в управлінських рішеннях, тематичне ІЗ керівників, психологія індивідуального та групового ІЗ є об’єктами діяльності в галузі ІЗ управління та бізнесу. ІЗ управління і бізнесу передбачає: · комплексне ІЗ повною і достовірною фактографічною та концептуальною інформацією порівняльного і прогнозного характеру – стану, тенденцій і перспектив розвитку предметної галузі, конкретних об’єктів-аналогів; · підготовка аналітичних, порівняльних або реферативних оглядів; · проведення патентних досліджень; · організація консультацій, експертних оцінок; · співставлення техніко-економічних параметрів виробів; · перекладання ділової інформації; · формування спеціалізованих (в тому числі повнотекстових) баз даних для побудови аналітичних моделей і кількісного аналізу об’єктів експертизи та прогнозування. Для ефективної роботи необхідне знання джерел інформації, характеристик інформаційних масивів: розсіяння інформації, старіння, актуальності інформації, оцінювання характеристик інформації – якісних (достовірність, об’єктивність, однозначність, своєчасність, релевантність, пертинентність, актуальність), кількісних (повнота, достатність), ціннісних. Забезпечити стійке положення на ринку підприємству уможливлює така інформація: · адресна інформація · про безпеку у підприємницькій діяльності; · про законодавчі та нормативні документи; · про діяльність фірм і підприємств: · про виставки; · про ділову документацію; · про маркетингові дослідження; · про надійність зарубіжних партнерів; · про надійність вітчизняних партнерів; · про науково-технічні досягнення; · про покупців; · про репутацію партнерів; · про ціни; · про зовнішньоекономічну діяльність; · оцінка бізнес-проектів; · фінансова інформація. · інформація про джерела інформації: основні періодичні видання про інформаційний ринок; довідкові матеріали про інформаційний ринок; консультаційні і навчальні центри з інформації. Великі фірми, розробляючи структуру управління, виділяють як самостійний напрям «управління маркетингом», для якого створюють підрозділи збирання інформації, довідково-інформаційні служби дослідження ринку, підрозділи збуту, реклами, планування асортименту, які займаються збиранням інформації у формальних і неформальних джерелах. Підрозділи управління маркетингом реалізують завдання, які ґрунтуються на ІЗ: реклама товарів та послуг, дослідження споживчих властивостей товарів і їх конкурентоздатності, вивчення діяльності потенційних конкурентів тощо. Служби маркетингової інформації налагоджують обмін інформацією з ринком збуту, що забезпечує можливість підприємствам адаптуватись до зміни ринкових умов і досягати поставлених цілей. Маркетингова інформація відіграє суттєву роль у визначенні ринкової частки і ринкової позиції підприємства, у виявленні динаміки ринку. Від її повноти, достатності й якості залежить успіх або невдача фірми на ринку. З розвитком інформатизації бізнесу, особливо її технічної складової – комп’ютеризації, змінюється робоче місце працівників офісу – тепер їх оточують різні засоби інформатизації з новими можливостями. Широке впровадження інформаційних мереж забезпечує можливість підприємствам розширювати міжнародних економічних зв’язків, у зв’язку з чим інформаційним працівникам доводиться працювати у відкритому інформаційному просторі з різномовним текстом, переглядати великі масиви інформації, здійснювати їх перекладання і аналіз для виявлення тенденцій, закономірностей, створювати проблемно-орієнтовані бази даних. Сучасний бізнес зробив якісний крок у бік глобальної комп’ютеризованої комерції. За допомогою електронних технологій здійснюють ділові операції – встановлення контактів, укладання угод, комп’ютеризована торгівля товарами і послугами тощо. Все частіше джерелом аналітичної і оглядової бізнес-інформації стає мережа Інтернет. Всесвітня мережа надає бізнес-новини й аналітичну інформацію, містить довідники з правової інформації, відомості про підприємства, статистичні дані. Мережа надає сервіс у отриманні економічної інформації, даних про фінансовий ринок, фондовий і товарний ринки. Витрати, наприклад консалтингових фірм, на ІЗ при виконанні маркетингових досліджень того чи іншого сегменту ринку, становлять до 10% вартості проекту, при чому значних матеріальних і трудових ресурсів потребує збирання первинної інформації, яка є базою для проведення досліджень. Крім отримання інформації змережі Інтернет, підприємства широко використовують мережу для реклами та маркетингу. Завдання відбору інформації, її аналітичного опрацювання та систематизації для подання в мережі, підтримки її актуальності є завданням інформаційних працівників. Для позначення традиційної функції ІЗ системи управління сьогодні часто використовують термін «бізнес-розвідка» (business intelligence), або його еквівалент «конкурентна розвідка» (competitive intelligence), інтерес до яких спостерігається останніми роками у країнах близького і далекого зарубіжжя. Головним завданням бізнес-розвідки вважають підтримку оптимальних управлінських рішень шляхом забезпечення менеджерів вищого рівня інформацією, яка ґрунтується на результатах діяльності із збирання і аналітичного опрацювання даних про зовнішнє середовище, у якому діє структурна одиниця, для якої здійснюється бізнес-розвідка. Слово «бізнес» у цьому визначенні може трактуватись досить широко, оскільки функції бізнес-розвідки актуальні і для неприбуткових, наприклад, навчальних або наукових організацій. Основна відмінність бізнес-розвідки від промислового шпіонажу – пошук і отримання всієї необхідної інформації виключно законними методами. Читайте також:
|
||||||||
|