МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалуа) введення нової лексики - You may guess that today we’ll learn names of months. - Look at the blackboard and repeat after me. (прикріплюю назви місяців та називаю їх) б) гра « Show me…” - I’ll name the words and you must name it. в) закріплення лексики - Listen to the song about months and try to sing it altogether. (див. відео) Розвиток навичок мовлення - ex. 2, p.81 - ex. 4, p. 81 Фізхвилинка. Розвиток навичок аудіювання. - ex. 3, p. 81 Розвиток навичок письма. а) усна бесіда - I have sentences from dialogue. Let’s make it. (ex. 3, p. 61 A. Nesvit) б) робота з карткамu - You have cards on your desks. Let’s match the sentences according to the pictures. (A. Nesvit ex. 2 p. 61) Розвиток навичок читання. а) гра - Let’s help monkey to climb up the tree. We revise the letters. б) читання слів - ex. 5b, p. 82 ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Підведення підсумку уроку - Tell me please do you like lesson? What do you like most of all? What did you learn at our lesson? Закінчення уроку - OK. The lesson is over. - Good – bye! УРОК 34 Дата: ___________ Тема: Після уроків. Мета: закріпити ЛО попереднього уроку; практикувати учнів в їх вживанні; ввести нові фрази стосовно теми уроку; формувати навички вести розмову англійською мовою; удосконалювати вміння будувати речення в теперішньому неозначеному часі. Розвивати аудитивну пам'ять, увагу, збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати взаємоповагу. Обладнання:звуки, назви пір року та місяців, картки для аудіювання, письма. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Привітання (див. урок 31) Повідомлення теми та мети уроку. - At our lesson today we’ll speak about things what do you like to do after classes. - Let’s start our lesson. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - And now we train our tongues. Repeat after me. [ai] [ei] [tʃ] - And now name the words with these sounds [ai] – sky, fly, goodbye, write, like [ei] – play, today, game [tʃ] – chocolate, children, teacher б) мовна розминка - I have pictures of seasons. Let’s name them. - OK. And now divide the names of months according to the seasons. Winter summer autumn spring December June September March January July October April February August November May ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Розвиток навичок аудіювання. а) пояснення вчителя - When you listen to the sentences you meet such unknown phrases: watch TV – дивитися телевізор go to the park – іти до парку б) слухання - Look at the pictures and tell me what can you see? What do children do? - OK. And now I’ll read the sentences and you must match them with corresponding pictures. - Let’s start. (ex 1, p. 83) Розвиток навичок мовлення - ex. 3, p.83 Фізхвилинка. Читайте також:
|
||||||||
|