Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток навичок письма.

- And now let’s train in writing. You have cards on your desks. Your task is write down the sentences describing pictures. (A. Nesvit ex 2, p. 62)

Розвиток навичок читання.

- ex4b, p.84.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підведення підсумку уроку

- Tell me please what did you do at our lesson? What words did you remember?

Закінчення уроку

- OK. The lesson is over.

- Good – bye!

 

УРОК 35 Дата: ___________

Тема: Ми переходимо у другий клас

Мета: узагальнити та закріпити лексичний матеріал попередніх уроків; узагальнити вивчені граматичні структури та практикувати учнів в їх вживанні; систематизувати знання літер англійського алфавіту.

Розвивати увагу, логічне мислення, навички письма.

Виховувати культуру спілкування.

Обладнання:алфавіт, картки для самостійної роботи, кросворд, підручник.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання

(див. урок 31)

Повідомлення теми та мети уроку.

- Today at our lesson we will finish learning English in the first grade.Today we’ll revise material which we learned at our last lessons.

Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- As usual let’s train our tongues. Repeat after me.

[ ] [u:] [w]

[ ] – this, that, mother, brother, father

[u;] – school, blue, classroom

[w] – window, when, where, why

б) мовна розминка

- Let’s play the game. I’ll name the letter and you must name the word according to it.

A – apple, b – bag, c – cat….

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Розвиток навичок аудіювання.

а) пояснення вчителя

- Look at the pictures on page 86. Tell me, please, what can you see?

б) слухання

- I’ll read the sentences and you must match them to the following pictures.

- Let’s work in pairs.

Розвиток навичок мовлення

- ex. 3, p.87

Фізхвилинка.

Розвиток навичок письма.

а) робота в групах

- Unit into groups. You have cards on your desks. Your task is to count things and write down how many are there.

б) робота з кросвордом

- And now let’s do the crosswords.

- Listen to the definitions and guess the words. (A. Nesvit ex 3, p. 64)

- OK. Read these words and translate them into Ukrainian.

Розвиток навичок читання.

а) гра «Name the vowels»

- Listen to the words and say what vowel sounds do you hear in them?

б) читання слів

- Open your books on page 88 and find the ex 5b. Read these words after me.

- Pay attention how different vowels read in English words.

Самостійна робота.

- And now let’s check up your knowledge about theme “I like to go to school”

- Do the tasks. (O. M. Pavlichenko 1,2, p. 72)

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підведення підсумку уроку

- Tell me please do you like to learn English in the first grade. What do you like most of all? What did you learn?


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Розвиток математичних знань учнів.
  3. II. Розвиток математичних знань.
  4. II. Розвиток математичних знань.
  5. II. Розвиток математичних знань.
  6. II. Розвиток математичних знань.
  7. II. Розвиток математичних знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу | Основні поняття реології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.