Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розвиток навичок діалогічного мовлення.

а) усна бесіда

- Mrs Poppins tells me that she wants to make up a dialogue with you. But first of all let’s review such phrases. Who can say in English «привіт», «Що це?», «грати в ігри», «співати».

б) робота в групах

- Let’s unit in four groups and do task. You have words and you must make up word combinations.

- Let’s start.

play a letter

clap games

dance a song

write your hands

sing a book

read with friends

с) робота з підручником

- Work in pairs. Ex.2, p. 79

Розвиток навичок письма

а) повторення літер

- Mrs Poppins says if we want to write correctly, we must revise the letters of the English alphabet.

- Let’s begin.

б) робота з картками

- And now let’s show her how we can answer the questions.

(A. Nesvit ex 3, p. 60)

Розвиток навичок читання.

- Ex 4, p. 80.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підведення підсумку уроку

- Tell me please do you like lesson? What do you like most of all? What did you learn at our lesson?

Закінчення уроку

- OK. The lesson is over.

- Good – bye!

 

УРОК 33 Дата: ___________

Тема: Навчальний рік.

Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити учнів з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; продовжувати тренувати учнів у вживанні теперішнього неозначеного часу.

Розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення, формувати навички письма.

Виховувати любов до навчання.

Обладнання:

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання

(див. урок 31)

Повідомлення теми та мети уроку.

- Today we continue to speak about English lessons and routines which we do at our lesson. And also we’ll learn names of months and as usual we revise the letters, make up dialogues, play games, speak, read, write in English.

Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- First of all let’s train our tongue. I have a basket with different sounds. Let’s name it.

[i:] [i] [ai] [p] [dз] [f]

б) мовна розминка

- Listen to the rhyme and tell me, please, what does it about.

Spring is green

Summer is bright

Autumn is yellow

Winter is white.

(вірш демонструється малюнками)

Повторення раніше вивченого

а) самостійна робота

- Write down to th small letters corresponding big letters.

B __, C ___, S ____, D ___, A ___, F ____, G ____, X ___, Z ___, R ___, H ___,

Y ___, P ___, K ___, V ___, W ____, J ____.

б) гра «A ball»

- I’ll name the words in English and you must translate them in Ukrainian.

Classroom, read, teacher, play games, pupil, pen, bag, ruler, sing a song.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Розвиток математичних знань учнів.
  3. II. Розвиток математичних знань.
  4. II. Розвиток математичних знань.
  5. II. Розвиток математичних знань.
  6. II. Розвиток математичних знань.
  7. II. Розвиток математичних знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток навичок мовлення. | Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.