МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток навичок мовлення.а) розучування вірша - Buratino brings us an interesting poem about school. Let’s learn. (ex 3, p.76) б) складання міні – діалогів - Listen to the questions and find the answers Yes, I can. No, I don’t. Yes, I do. No, I don’t. Do you like school? Do you go to school on Saturday? Can you read? Can you draw? Can you sing? Розвиток навичок письма. а) повторення літер - Let’s play the game. Our Buratino finds a lovely mouse. He wants to help her to come home. - Let’s help her altogether. (робота з плакатом) б) робота в зошитах - ex. 5, p. 78 Розвиток навичок читання - ex 5b, p. 78 ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Підведення підсумку уроку - At home you can tell your parents what can you do at the lessons. - And now say what did you remember? 2. Закінчення уроку - OK. The lesson is over. - Good – bye! УРОК 32 Дата: ___________ Тема: Я люблю англійську мову. Мета: закріпити лексико – граматичний матеріал теми; тренувати у вживанні лексики в усному мовленні; практикувати учнів у вживанні речень у теперішньому неозначеному часі; повторити англійський алфавіт; Розвивати фонематичний слух; навички усного мовлення; тренувати пам'ять та увагу. Виховувати любов до вивчення іноземної мови. Обладнання: алфавіт, місіс Попінс, парасольки з звуками,картки для роботи в групах, самостійної роботи, словосполучення. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання (див. урок 31) Повідомлення теми та мети уроку. - At our lesson today we’ll speak about the English lesson. We tell what do you do at our English lessons. And we revise English alphabet and practice in using Present Simple Tense. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - I invite a real English teacher. Let me introduce her. This is Mrs Poppins. She likes English very much. She always takes her umbrella. Today she trains with you your tongues. - Let’s begin. б) мовна розминка - And she wants to check up how do you know English rhyme which we learned at our last lesson. (p. 76, ex 3) Повторення раніше вивченого - And now let’s revise words which we learned at our last lesson. You have cards. Match words with the pictures. (O.M. Pavlichenko ex1, p. 62) ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Розвиток навичок аудіювання а) бесіда - Open your books at page 79 ex1. Look at the pictures and tell what can you see? What do children do? - That’s right. And now listen to me. б) слухання міні – текстів - I’ll read the text and you must match it with the following picture. Фізхвилинка. Читайте також:
|
||||||||
|