МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підведення підсумку уроку- At home tell your parents about school things. - And now say what did you remember? Name the pictures. Make up sentences. Закінчення уроку - OK. The lesson is over. - Good – bye!
УРОК 31 Дата: ___________ Тема: На уроках. Мета: закріпити лексичний матеріал попереднього уроку; ознайомити учнів з новими ЛО: read, write, count, play games; формувати навички вживання теперішнього неозначеного часу; удосконалювати вміння задавати запитання типу Do you…?/ Can you …? і давати на них короткі відповіді; повторити англійський алфавіт. Розвивати навички письма, техніку читання, вміння діалогічного мовлення. Виховувати любов до навчання. Обладнання: підручник, плакат з англійським алфавітом, казковий герой, флеш – карти з реченнями. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Привітання. - Stand up, please. Good morning. - Good morning. - How are you? - Fine, thank you. - Sit down, please. Повідомлення теми та мети уроку. - Today we’ll speak about things which we do at our lessons. And help us to learn these words your favourite hero – Buratino. - But first of all let’s train our tongues. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - Buratino lost his coins and we can fin them if you name the letters according to the following sounds. (на маленьких монетах – звуки, на великих монетах – літери) б) мовна розминка - Look, our guest brings a bag. Let’s guess what has he got in it? - I’ll show you a thing and you must name it. - For example: лінійка – a ruler, this is a ruler. I have got a ruler. Повторення раніше вивченого. а) фронтальне опитування - Let’s check up how you read at home. б) самостійна робота - You have cards. Tell me, please, what can you see on it. - OK. And now colour them according to the Buratino’s instructions. - For example: the ruler is yellow. The pen is red. The book is blue. The pencil is green. The bag is brown. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу. а) введення нових ЛО - Our Buratino goes to school like you. And he wants to tell and learn with you actions which we often do at our lessons. - Listen to me and repeat. Read – [i: - i: - i:] – read. I can read. Write – [ai – ai – ai] – write. I can write. б) закріплення лексики гра «Match and say” - At our blackboard we have different trees, but some leaves fall down. Let’s help to find the leaves according to the trees. в) фізхвилинка «Simon says» Читайте також:
|
||||||||
|