Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ротація кадрів за Петерсом

Змальовуючи ефективність роботи компанії IBM, Петере звернув увагу на принцип трьохрічної ротації управлінської ланки 2-3 рівнів. Управлінські посади не займають люди з основною спеціальністю ме­неджера. Це рядові співробітники. По-перше, це гарантія від складних управлінських систем. По-друге, такий працівник управління знає, що через три роки у ході ротації повернеться на своє місце, тому він не буде створювати бюрократичних схем. По-третє, кожен працівник може проявити себе і посісти керівну посаду, випробувати себе, але при цьому він буде прагнути зберегти дружні стосунки в колективі.

Тому, можливо, доцільно і в системі управління навчальними за­кладами подумати про схеми ротації на рівні заступників (2 рівень управління) та керівників методоб'єднань та предметних кафедр (З рівень).

Правила менеджменту за Г. Ю. Варнексом

Ганс Юрген Варнекс у книзі «Революція у підприємницькій культурі» висунув декілька «елементарних емпіричних правил» менеджменту:

1. Клієнт завжди правий.

2. На співробітниках все тримається.

3. Говоримо те, що думаємо, робимо те, що говоримо.

4.Бюрократії — бій.

5. Керівництва стільки, скільки необхідно.

6. Ми надаємо послуги (оперативний підхід).

7. Ми постійно оновлюємось (стратегічний підхід).


Читайте також:

  1. Аналіз руху кадрів
  2. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  3. Атестація кадрів
  4. Види, фактори та показники руху кадрів
  5. Добір кадрів. Особливості процесу набору, добору, підбору кадрів.
  6. Документаційне забезпечення руху кадрів.
  7. ЕТАП. Визначення причин плинності кадрів .
  8. Заява. Види заяв. Особовий листок з обліку кадрів. Трудова книжка. Наказ щодо особового складу
  9. ІНСТИТУТ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КАДРІВ
  10. Класифікація кадрів.
  11. Коефіцієнт постійності кадрів
  12. Коефіцієнт текучості кадрів визначається за формулою




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закон Паркінсона | Силове поле управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.