Змальовуючи ефективність роботи компанії IBM, Петере звернув увагу на принцип трьохрічної ротації управлінської ланки 2-3 рівнів. Управлінські посади не займають люди з основною спеціальністю менеджера. Це рядові співробітники. По-перше, це гарантія від складних управлінських систем. По-друге, такий працівник управління знає, що через три роки у ході ротації повернеться на своє місце, тому він не буде створювати бюрократичних схем. По-третє, кожен працівник може проявити себе і посісти керівну посаду, випробувати себе, але при цьому він буде прагнути зберегти дружні стосунки в колективі.
Тому, можливо, доцільно і в системі управління навчальними закладами подумати про схеми ротації на рівні заступників (2 рівень управління) та керівників методоб'єднань та предметних кафедр (З рівень).
Правила менеджменту за Г. Ю. Варнексом
Ганс Юрген Варнекс у книзі «Революція у підприємницькій культурі» висунув декілька «елементарних емпіричних правил» менеджменту:
1. Клієнт завжди правий.
2. На співробітниках все тримається.
3. Говоримо те, що думаємо, робимо те, що говоримо.