Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівні зрілості персоналу та відповідні стилі керівництва

Останнім часом досить поширеним став корпоративний підхід до управління. Корпоративна культура означає, передусім, атмосферу організації, прояви матеріального та духовного життя. В. О. Співак дає визначення корпоративної культури, наголошуючи, що корпоративна культура — це система матеріальних та духовних цінностей, проявів, які взаємодіють між собою і характерні для даної корпорації. Корпо­ративна культура відображає індивідуальність корпорації, проявляється у поведінці службовців, їх взаємодіях, сприйнятті себе та оточуючого середовища.

Функції корпоративної культури:

Накопичувальна функція — продукування та накопичення духовних цінностей.

Оцінно-нормативна функція, яка полягає у порівнянні реальної по­ведінки людини з нормами культурної поведінки.

Світоглядна функція — корпоративна культура дозволяє визначитись із сенсом життя, впливає на світогляд.

Комунікативна функція забезпечує взаєморозуміння та взаємодію членів колективу на підґрунті спільних цінностей.

Функція суспільної пам'яті передбачає збереження та накопичення досвіду, традицій.

Відомо, що на корпоративну культуру впливають національні особ­ливості. Приміром, правила американської організації передбачають:

— необхідність цінувати дане слово;

— виправдання довіри партнера;

— звернення до юридичних форм захисту своїх інтересів;

— повагу до професіоналізму, високої компетентності;

— дотримання термінів та зобов'язань;

— першочергове вирішення керівником принципових питань, а до­робку деталей доручати персоналу та юристам.

Японська корпоративна культура передбачає такі особливості:

— у ділових стосунках прагнуть встановити особисті контакти;

— приймати на роботу краще за наявності рекомендацій від відомої для керівника людини;

— керівники прагнуть створити атмосферу співробітництва;

— реально турбуються про те, щоб не було зачеплене почуття гід­ності, самолюбство людини;

— великого значення надають питанням етикету.

Вивчення та аналіз культурологічних проблем за допомогою су­часних методик дають змогу побудувати графічні профілі існуючого та бажаних станів організаційної культури. Накладання цих профілів один на другий дозволяє побудувати профілі невідповідності між рівнем реальної культури у закладах освіти та очікуваної педагогами у май­бутньому. Це створює можливості для розробки комплексно-цільових програми з управління організаційною культурою, які повинні сприяти зростанню культури управління, культури організації, поліпшенню со­ціально-психологічного клімату в педагогічних колективах, підвищенню продуктивності навчально-виховного процесу.

Основний висновок дослідження проблеми культури організації та управління нею полягає у формулюванні положення, що цілеспря­мована та планомірна робота керівника з формування організаційної культури навчального закладу, яка ґрунтується на знаннях культуроло­гічних аспектів діяльності та поведінки людини, удосконаленні культури управління, сприятиме створенню гарного соціально-психологічного мікроклімату, результативності роботи педагогічного колективу та по­зитивному іміджу закладу, керівнику та кожному вчителеві.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  3. CMM. П'ять рівнів зрілості
  4. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  5. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  6. Автоматизоване робоче місце (АРМ) бухгалтера: призначення, функції та його рівні
  7. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  8. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  9. АЛЬТЕРНАТИВНІ ЖИТТЄВІ СТИЛІ
  10. Аналіз складу та руху персоналу підприємства
  11. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  12. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи керівництва | Концепція партисипативного управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.109 сек.