МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Програма розвитку: сутність, процес побудови та структураПрограма та система управління неюне і є програмно-цільове управління. Програма розвитку — це робочий документ для організації перспективної та поточної діяльності закладу, який містить відомості про вихідний стан школи в цілому та її окремих підсистем; гіпотетичну модель закладу, бажану в майбутньому; змалювання змісту діяльності та послідовності дій, що призведуть до передбачуваного. Програма розвитку — це система діяльності з чітко визначеними цілями, завданнями, прогнозованими результатами, яка збалансована із кадровими та іншими умовами, наявними ресурсами і невикористаними резервами. Програма розвитку школи відрізняється під традиційного стратегічного (перспективного) плану тим, що: 1) Програми розвитку спрямовані па прогнозування змін, оновлення діяльності закладу освіти та вироблення стратегії розвитку. Плани спрямовані на забезпечення оптимального функціонування закладу освіти. 2) Програми розвитку мають яскраву Інноваційну спрямованість, забезпечують системність процесів впровадження нововведень. Плани реалізують етапність розв'язування актуальних проблем, виконання соціального замовлення на освіту. 3) Програми розвитку працюють па місію ніколи, створюють імідж закладу. Плани забезпечують виконання та узгодження завдань вищих органів управління освітою та внутрішньошкільних 133]. В. С. Лазарев виокремлює такі головні недоліки традиційних стратегічних планів: — цілі формулюються нечітко; — не визначаються бажані результати діяльності (орієнтація на процес, а не на результат); — добірка заходів здебільшого випадкова; — заходи не пов'язані між собою; вилучення будь-якого не впливає на зміст інших заходів; — терміни проведення заходів розмиті, необґрунтовані; — перевантаження планів і відсутність реалістичного виконання усієї сукупності заходів [23]. Програми розвитку виконують наступні функції: 1. Визначають напрямки діяльності та цільові орієнтири. 2. Виступають засобами цілеспрямування спільної роботи персоналу. 3. Забезпечують координацію зусиль. 4. Виступають як засоби моніторингу протікання робіт та умов їх виконання. 5. Створюють умови передбачення можливих загроз досягненню визначених цілей. 6. Виступають як засіб розробки рішень у разі відхилень від запланованого. Читайте також:
|
||||||||
|