МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
ЗАВДАННЯДля виконання курсової роботи з предмета «Організація баз даних та знань»
Студенту (ці) Технікуму промислової автоматики Одеської національної академії харчових технологій курсу________________групи___________________________________________________ _____________________________________________________________________________ (Прізвище, ім’я, по батькові)
Тема завдання та початкові дані 1.Ознайомитись з предметною областю за темою курсової роботи. 2.Спроектувати базу даних за допомогою моделі «Сутність – зв'язок». 3.Побудувати структурну схему реляційної бази даних (БД) та описати кожну з таблиць, які входять до складу цієї БД. 4.Ознайомитись з аналогами програмного продукту, який розробляється. 5.Створити базу даних за обраною предметною областю. 6.Обгрунтувати вибір засобів реалізації програмного продукту. 7.Написати інструкцію користування програмним продуктом. 8.Зробити загальні висновки. 9.Написати перелік джерел, які були використані при написанні теоретичної частини курсової роботи та при створенні бази даних. 10.Написати Додаток А (назви та призначення головних елементів бази даних). 11.Написати Додаток Б – графічну частина курсової роботи (ER-діаграма, структурна схема реляційної бази даних, головні форми бази даних).
Дата видачі завдання_____________________________________ Термін закінчення_______________________________________ Керівник курсової роботи_________________________________
Форма № Н-6.01 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ ТЕХНІКУМ ПРОМИСЛОВОЇ АВТОМАТИКИ ОДЕСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ПРОГРАМУВАННЯ
КУРСОВА РОБОТА З баз даних на тему:______________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
м. Одеса – 201__ рік Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|