МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Управління лідерством в організаціїПроблема управління лідерством в організації складається щонайменше з п'яти аспектів. 1. Виявлення лідерів: виявлення осіб з природними чи сформованими лідерськими якостями та залучення їх до керівних посад. Цей напрям діяльності може походити як з тези "лідерами не народжуються", так і з визнання можливості цілеспрямованого формування лідерів. Існують такі способи виявлення лідерських здібностей: 1) тестування та інші психологічні методи, що широко застосовуються до претендентів на керівні посади; 2) вивчення біографії та трудового стажу; 3) підбір людей, які себе хоч якось зарекомендували тощо (застосовується в системі підготовки кадрів середньої та вищої ланки з осіб низових та первинних керівних посад). Результати досліджень психологів рекомендують вести пошук лідерів на всіх рівнях ділової активності. Кожна людина може визначити свою та чужу придатність за допомогою таких критеріїв: безперервне самовдосконалення; орієнтація на слугування іншим; випромінювання позитивної енергії, доброзичливості та ухилення від сприйняття негативної енергії та конфліктів; віра в інших; раціональний розподіл часу та зусиль (між роботою, побутом та суспільством); внутрішня впевненість, оптимізм, свіжий погляд на події, сприйняття життя як пригоди; самокритичність, толерантність (терпимість), визнання заслуг інших та їх рівного права на самовираження. 2. Розвиток лідерства - цілеспрямоване формування та поглиблення відповідних якостей та навичок через систему навчання та самонавчання, мотивування, тренінгів та практичного досвіду. 3. Врахування інтересів групи здійснюється завдяки тісному ув'язуванню цілей та інтересів членів групи із організаційними цілями, реалізація потреб, представництво та захист інтересів як окремих членів групи, так і колективу в цілому. 4. Вплив неформального лідерства, що поєднується із формальним лідерством в колективі. Підлеглі завжди хочуть бачити в керівникові не лише начальника або позбавленого емоцій сухого технократа,але й людини, яка володіє найкращими моральними якостями, дбає не лише про ефективність організації та про себе особисто, але й про співробітників. 5. Інтеграція лідерів та усунення деструктивного лідерства: організація інтеграції лідерів, забезпечення конструктивної направленості ї діяльності те усунення деструктивного лідерства. Досить часто функції неформального лідерства одній людині виконати просто фізично неможливо. Тому інтеграція лідерів має на меті забезпечення лояльності існування керівників, відбір найбільш здібних керівників, мотивованих на реалізацію цілей організації, заохочення їх професійно-посадового зростання, налагоджування позитивних відносин та співробітництва із неформальними групами та їх лідерами, формалізація лідерства, якщо це можливо. Читайте також:
|
||||||||
|