Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 1: Базові поняття та організація управлінського обліку

1. Сутність і зміст управлінського обліку

2. Ціль, задачі, принципи, предмет і метод управлінського обліку

3. Етапи розвитку управлінського обліку

4. Зв'язок управлінського і фінансового обліку

5. Організація управлінського обліку

Практичне заняття № 1

Мета: з’ясувати сутність управлінського обліку та його роль в управлінні підприємством, встановити відмінності управлінського обліку від фінансового обліку; засвоїти принципи організації управлінського обліку на підприємстві.

Глосарій: управлінський облік, бенчмаркинг, управління бізнесом, управління підрозділами підприємства

Питання для перевірки знань студентів:

1. Сутність, завдання та функції управлінського обліку

2. Етапи розвитку управлінського обліку

3. Схеми організації управлінського обліку за різних систем обліку

4. Організація управлінського обліку в умовах чинного бухгалтерського обліку в Україні

 

Вправа 1.Дайте характеристику етапам розвитку управлінського обліку

Таблиця 1.1

Етапи розвитку управлінського обліку

Епоха Характеристика
Мезоліт (9-6 тис. років до н.е.)  
Стародавній світ (5 тис. років до н.е.)  
Античний світ (500 рр. до н.е. – 476 р. н.е.)  
Середньовічний період (476-1492 рр.)  
Новий час (1492-1750 рр.)  
Промисловий етап (1750-1920 рр.)  
Сучасний етап (1920 р. – сьогоднішній час)  

 

Вправа 2.Необхідно із запропонованих положень вибрати такі, що відносяться до загальної, переплетеної або інтегрованої системи рахунків.

Таблиця 1.2


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. II. Поняття соціального процесу.
  8. V міні – модуль
  9. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  10. VII. Поняття про рану, рановий процес, види загоювання ран
  11. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  12. А/. Поняття про судовий процес.




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 1. Облік витрат і системи калькулювання | Характеристика систем рахунків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.