Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 8. Прийняття управлінських рішень на основі аналізу релевантності інформації

Мета –оволодіти навичками підготовки інформації для прийняття управлінських рішень, користуючись інформацією різного виду.

Вправа 1. У ремонтній майстерні СТОВ «Колос» використовуються де­талі, які можна виробляти власними силами, а можна у необме­женій кількості придбавати у постачальників. При власному ви­готовленні змінні витрати на одну деталь складають 50 грн, а постійні - 100000 грн за рік. У постачальників ціна за одну де­таль становить 150 грн.

Необхідно визначити, при якій річній потребі в деталях вигідно виробляти їх власними силами, а при якій — купувати у постачальників.

 

Вправа 2. Керівництво СВК «Добробут» вирішує питання ав­томатизації важливої операції складного технологічного проце­су. Можливі три варіанти вирішення цієї проблеми — застосу­вання обладнання з ручним управлінням, напівавтоматичного та автоматичного обладнання. Дослідження та розрахунки еко­номістів показали, що при різних рівнях автоматизації виробни­чого процесу витрати змінюються таким чином:

Рівень автоматизації Змінні витрати на одиницю, грн Загальна сума постійних витрат, грн
3 ручним управлінням
Напівавтомати
Автомати

 

Необхідно визначити:

1) при якому обсязі виробництва доцільніше використовувати обладнання з ручним управлінням;

2) в яких межах обсягу виробництва доцільне застосування напівавтоматів та автоматів;

3) якою буде ефективність комплексної автоматизації при річному обсязі виробництва 3000 одиниць продукції.

 

Вправа 3. Дослідження, проведені на СЗАТ «Калинівське», визначи­ли, що змінні витрати на 1 км пробігу легкового автомобіля марки X ста­новлять в середньому за рік 40 коп. До цієї суми включено вартість бензину та мастильних матеріалів, поточного ремонту, зносу і заміни автошин. Середньорічну суму постійних витрат визначе­но у сумі 3500 грн (страхування — 500 грн. податки — 200, техог­ляд - 300, знос автомобіля - 2500 грн). Припустимо, що ці витрати не будуть змінюватися протягом декількох перших років використання автомобіля.

Виходячи з наведених даних, необхідно визначити:

· які з названих витрат є диференціальними за умови, що керівник вирішив використати автомобіль лише для поїздки на семінар на відстань 1200 км;

· які з витрат будуть диференціальними, якщо керівник вирішує проблему: чи зареєструвати автомобіль і користуватися купленим новим автомобілем, і проїхати за рік 25000 км (розрахунково), чи користуватися громадським транспортом, що за його оцінкою коштуватиме 5000 грн за рік;

· які з витрат будуть диференціальними, якщо керівництво лише планує купити такий автомобіль з тим, щоб протягом п'яти років їздити по 25000 км щорічно, а користування альтернативними видами транспорту підприємству коштуватиме 5000 грн за рік.

 

Питання для самоконтролю:

1. В чому сутність диференціального аналізу?

2. Що таке «релевантність»?

3. Яка інформація є релевантною для визначення доцільності прийняття спеціального замовлення?

4. Яка інформація є релевантною для прийняття рішення «виробляти чи купувати»?

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 846

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 7. Методи знаходження точки беззбитковості, обсягу виробництва і прибутку | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.