Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання проведення практичних занять

Мета проведення практичних занять полягає у тому, щоб виробити у студентів практичні навички використовувати в кожній конкретній ситуації комплекс способів і прийомів контролю.

Завдання проведення практичних занять:

- засвоїти методику та техніку виконання проведення контролю для всебічного аналізу фінансово – господарської діяльності підприємств, організацій, установ;

- навчитися використовувати результати контролю в практичній управлінській діяльності;

- засвоїти та закріпити теоретичні знання, одержані на лекціях.

 

2. Програма дисципліни “Система контролю”

Змістовий модуль 1. Теоретичні аспекти контролю

ТЕМА 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ В УКРАЇНІ

Сутність, мета, завдання контролю в системі управління державою. Функції контролю: інформаційна, мобілізуюча, профілактична. Характеристика принципів контролю: загальних (конкретність, об’єктивність, науковість, всеосяжність, економічність, дієвість, відповідальність); методичних (компаративність, розподіл контролюючих повноважень, ризикованість, перманентність трансформування контролю). Місце контролю в системі наук.

Класифікація контролю. Види контролю за наступними класифікаційними ознаками: за сферами суспільно-господарського буття;за повнотою вивчення господарських процесів; за часом здійснення контрольних дій; за методами здійснення контрольних дій; за повнотою охопленням об’єкта контрольними діями; за джерелами інформації. Організаційні форми контролю, їх характеристика.

Етапи розвитку економічного контролю. Формування системи контролю в Україні в умовах ринкових відносин. Проблеми та перспективи розвитку контролю в Україні.

ТЕМА 2. ПРЕДМЕТ, ОБ’ЄКТИ, СУБ‘ЄКТИ ЕКОНОМІЧНОГО КОНТРОЛЮ

Поняття про предмет економічного контролю. Характеристика підходів до визначення предмета економічного контролю. Межі, які визначають предмет контролю. Об’єкти економічного контролю та їх класифікація. Характеристика об‘єктів контролю на окремих стадіях розширеного відтворення. Суб‘єкти контролю в Україні. Система контролю, як взаємозв’язок об’єкта, суб’єкта, контрольних дій.

 

ТЕМА 3. МЕТОД І МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ КОНТРОЛЮ

Сутність і зміст методу економічного контролю. Характеристика загальнонаукових методів дослідження: індукція і дедукція, аналіз і синтез, гіпотеза і аналогія, моделювання, формалізація. Спеціальні методи дослідження контролю: інвентаризація, перевірка, обстеження, ревізія, аудит. Запозичені з інших наук методи дослідження: статистичні, кібернетичні, економіко-математичні. Критерії оцінки методів: ефективність, простота, надійність, відсутність шкоди, економічність.

Класифікація документів за якісними характеристиками. Методичні прийоми документального контролю: зустрічна перевірка документальних даних; обґрунтованість складання бухгалтерських проведень, перевірка документів за змістом, формою, арифметично, юридично, тощо.

Методичні прийоми фактичного контролю: контрольний обмір виконаних робіт. контрольний запуск сировини і матеріалів у виробництво, дослідження об’єкта, контрольні перевірки, лабораторний аналіз,отримання письмових пояснень. Розрахунково-аналітичні методичні прийоми контролю. Комплексне використання методичних прийомів економічного контролю.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Організація і проведення спортивних походів
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання вивчення дисципліни | ТЕМА 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНОГО КОНТРОЛЮ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КОМПЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.