Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання вивчення дисципліни

Вступ

 

 

Вдосконалення ринкової економіки зумовило реформування системи контролю в Україні. Такі атрибути ринкових відносин як різноманітність форм власності, корпоратизація, іноземні інвестування вимагають використання різних організаційних форм контролю, вдосконалення його методології. Вивчення змісту контролю як функції управління, як цілісної системи, знання теоретичних основ контролю, вміння використовувати методи контролю для попередження і ліквідації порушень і недоліків, виявлення резервів має важливе значення в підготовці фахівців за спеціальністю “Облік і аудит”.

 

 

ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ

.1 Мета й завдання вивчення дисципліни “Система контролю”

Мета вивчення дисципліни

Програма та тематичний план дисципліни “Система контролю” орієнтовані на глибоке та ґрунтовне засвоєння студентами теоретичних основ системи контролю, отримання навиків кваліфіковано застосовувати в майбутній практичній роботі сучасні форми і методи контролю для попередження і ліквідації недоліків та порушень, виявлення резервів в діяльності підприємства.

Ця дисципліна відноситься до спеціальних економічних наук, які формують фаховий рівень майбутніх економістів. Курс “Система контролю” охоплює методологічні основи, принципи контролю, методи та прийоми вивчення фінансово – господарської діяльності підприємств, організацій, установ тощо. Названий курс повинен сприяти формуванню висококваліфікованих фахівців у галузі обліку і аудиту.

Головним завданням курсу “Система контролю” є вивчення студентами методологічних та методичних питань організації контролю . Оволодіння цим курсом повинне виробити у студентів навички практичного використання методів та прийомів контролю в процесі прийняття управлінських рішень.

Вивчення курсу “Система контролю” передбачає наявність систематичних та ґрунтовних знань із суміжних курсів (економічна теорія, теорія ймовірностей та статистика, комп’ютерна техніка та програмування, бухгалтерський та фінансовий облік, аудит, організація і методика аудиту), цілеспрямованої роботи над вивченням спеціальної літератури, активної роботи на лекціях та практичних заняттях, самостійної роботи та виконання індивідуальних завдань.

Завдання вивчення дисципліни

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:зміст контролю, як функції управління, історичні аспекти виникнення становлення контролю, мету, завдання, принципи контролю, проблеми реформування системи контролю в Україні, види та організаційні форми контролю, зміст понять, предмет і метод контролю, системи державного та муніципального контролю, функції і завдання органів, які здійснюють державний та муніципальний контроль в Україні, завдання, функції, права, обов’язки, відповідальність органів, які здійснюють державний контроль в сфері фінансової діяльності; зміст аудиторського контролю, його мету, завдання, необхідність, правове забезпечення, мету, завдання, функції контролю власника, завдання внутрішньосистемного та внутрішньо-господарського контролю, їх відмінність і взаємозв’язок. Вміти визначити організаційні форми контролю, використовувати сукупність методичних прийомів контролю, враховувати особливості кожної форми контролю, визначити санкції, які можуть накладати органи державного контролю.

Отримати навики: самостійної роботи з учбовою, науковою літературою, законодавчими актами, періодичними виданнями; вміння працювати з інструктивним матеріалом; обґрунтування управлінських рішень.

Процес вивчення дисципліни охоплює лекції, практичні заняття, індивідуальну і самостійну роботу, складання іспиту .

1.3.Завдання лекційних занять

Мета проведення лекцій полягає у тому, щоб ознайомити студентів із головними методологічними та методичними питаннями контролю, світовим досвідом та сучасним станом контролю в Україні.

Мета проведення лекцій полягає у:

- викладенні студентам у відповідності з програмою та робочим планом основних питань системи контролю, звертаючи головну увагу можливість їх використання в практичній фаховій діяльності;

- сформувати у студентів цілісну систему теоретичних знань з курсу .


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 742

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 33) | Завдання проведення практичних занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.