МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
НАВІЩО ТРЕБА ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ В КОНТУРНІЙ КАРТІ НА ЗАНЯТТЯХ З ІСТОРІЇ?- Заповнювати контурні карти на заняттях з історії студентам задають для того, щоб вони краще засвоїли матеріал. - Завдання, які виконуються в контурній карті, розвивають пам'ять, увагу, художнє мислення та просторове сприйняття. - Завдання, які виконуються в контурній карті, сприяють запам’ятовуванню картографічного змісту. - Пошукова робота (визначення місцезнаходження об’єкта, берегової лінії тощо) сприяє логічному запам’ятовуванню. - Під час зафарбування об’єкта та підписування його назви розвивається моторно-сенсорна пам'ять. - Формуються певні навики виконання картографічних робіт, які є важливою передмовою всебічного розвитку особистості і для багатьох стане базою професійного становлення. - Робота з контурною картою виховує дисциплінованість, точність, охайність та розвиває естетичний смак. - В процесі вивчення історії студенти повинні добре орієнтуватися як в хронології, так і в історичній карті.
Робота на контурній карті виконуються з використанням карт атласу та підручника або конспекту, а також опису завдання до практичної роботи: 1.Уважно прочитайте завдання. Що саме на ній треба зробити? Контурна карта зазвичай не заповнюється відразу вся повністю. Може бути завдання позначити річки, міста, кордони держав, місця основних історичних подій або просування військ. Повторіть умовні позначки. 2.Прочитайте назву карти ( в ній міститься інформація про території, що зображені на цій карті і час, до якого вони відноситься). 3.Читання інформації на карті починайте з самих крупних об’єктів і поступово рухайтесь до дрібних. 4.Порівняйте контури території, яка зображена на контурній карті, з відповідною картою на атласі. Навіть якщо завдання не велике і вимагає нанесення всього декількох об’єктів, на карті необхідно зорієнтуватися. Визначте, де знаходяться основні географічні об’єкти. Це можна зробити за сіткою координат, яка обов’язкова є на всіх картах. Те, що не задали, можна не виконувати. 5.Не забувайте про легенду карти. Легенда карти – це перелік умовних позначень, які використовуються на карті та пояснення до них. Легенда повинна містити всі використані на карті умовні позначки, які повинні бути розміщені у такому порядку, щоб з читання легенди можна було скласти уяву про зміст карти, не дивлячись на неї. Зображення знаків в легенді і на карті повинні бути однаковими.
ПРАВИЛА РОБОТИ ТА ОФОРМЛЕННЯ КОНТУРНОЇ КАРТИ.
1.Підберіть матеріали для виконання завдання на карті ( текстові карти, статистичні матеріали, текст підручника або конспекту тощо), виділіть головне. 2.За допомогою умовних позначок, обраних вами, виконайте завдання, умовні знаки нанесіть на легенді карти. 3.Правильно підпишіть географічні об’єкти – назву міст розташуйте по паралелям або паралельно північній рамці карти; написи не повинні перекривати контури інших позначень; написи робіть відносно дрібно, але чітко. 4.Географічні назви об’єктів підписуються з великої літери, чітко, печатними літерами. Використовуйте при написанні чорний колір. 5.При нанесенні на контурну карту географічних об’єктів використовуйте лінії градусної сітки, річкові системи, берегову лінії та кордони держав ( це потрібно для орієнтиру та зручності, а також для правильності нанесення об’єктів). 6.Географічні назви можуть бути розташовані як горизонтально, так і вертикально у відповідності з особливостями їх розташування. 7.Географічні об’єкти, які витягнуті у будь-якому напрямку, підписуються впродовж лінії витягну тості. 8.Географічні об’єкти великої площі підписуються горизонтально. 9.Об’єкти, які витягнуті широтно, підписуються горизонтально, витягнуті меридіально – вертикально. 10.Над спеціальними фігурами або знаками, які показують напрям, написи наносяться згідно руху об’єкта. 11.Назва річок підписується двічі: 12.Назва горних хребтів розташовується по всій довжині. 13.Населені пункти позначаються спеціальними пунсонами, і його назва пишеться з права від пунсона. 14.Щоб не перевантажувати контурну карту, дрібні об’єкти позначаються цифрами з наступним їх роз’ясненням за рамками карти (у легенді карти). 15.Не робіть копії карти атласу, необхідно точно виконувати запропоновані вам завдання (уникайте нанесення «зайвої інформації»: оцінка за правильну зроблену та оформлену роботу за запропонованими завданнями може бути знижена на один бал у випадку додавання у роботу зайвої інформації). 16.Робота повинна бути виконана охайно без граматичних помилок ( оцінка може бути знижена за неохайність та граматичні помилки на декілька балів). 17.Наявність легенди, де наводяться пояснення всіх умовних позначків, які використовувались на карті, є обов’язковою умовою виконання завдання. В легенді кожної карти повинна бути розшифровка будь якого кольорового позначення. напрямки воєнних походів
територія держави
місце битви 18.Для роботи на контурній карті треба використовувати прості та кольорові олівці, чорну та кольорові ручки. Натиск олівця не повинен бути надто сильним, а олівець повинен добре бути загостреним. Це виключить можливість псування паперу та збереже можливість зробити розбірливий напис. 19.Фломастери, крейда, гуаш, маркери не використовуються! 20.Умовні позначки можуть бути виконані різними кольорами, у відповідності до легенди карти, що створюється. 21.Якщо назва об’єкта займає на карті багато місця, то об’єкт можна позначити порядковим номером, обов’язково вказав його значення в легенді карти. 22.Прийняті умовні позначки змінювати не можна. 23.Якщо того вимагає завдання карту треба розмалювати, але тільки у світлих тонах).
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ: 1. Вміння точно та правильно виконувати завдання по карті. 2. Вміння точно та охайно наносити об’єкти та написи на карту. 3. Наявність в роботі умовних позначок та їх пояснення (легенда карти). 4. Дотримання правил роботи з картою. 5. Відсутність граматичних помилок. 6. Охайність у введенні карти, не повинно бути обмальованих, порваних і скомканих сторінок 7. Своєчасна здача роботи.
ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ З КОНТУРНОЮ КАРТОЮ НЕ ЗАБУВАЙТЕ: 1. Показати на карті необхідну територію та описати її. 2. Використовуючи легенду карти, розкажи про що вони «розповідає». 3. Продемонструйте на карті місця подій, про які йдеться мова у підручнику. 4. 5. ПЕРЕВІРКА МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ ДЕКІЛЬКОМА МЕТОДАМИ: - шляхом біглого перегляду викладених на парти контурних карт; - виклик до дошки одного з студентів, щоб той намалював умовно креслення своєї контурної карти; - студент пояснює і коментує малюнок на контурній карті.
Читайте також:
|
||||||||
|