Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ ДО КОНТУРНОЇ КАРТИ №1.

Контурна карта з Всесвітньої історії 10 клас. –О.Гісем, Д.Ісаєв. - Київ, 2010.

І. Світ наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття

1) Зафарбуйте територію, яка відігравала провідну роль у західній півкулі.

2) Підпишіть назви американських країн.

3) Підкресліть назви держав Латинської Америки, які здобули незалежність на початку ХХ ст..

4) Зафарбуйте зону Панамського каналу.

5) Позначте країни, чия економіка на початку ХХ ст.. перебувала під впливом американського капіталу.

6) Стрілками позначте напрямки збройної інтервенції США в латиноамериканські країни.

7) Підпишіть назви провідних держав світу, які мали колоніальні володіння.

8) Зафарбуйте різними кольорами колоніальні володіння провідних держав світу.

9) Підкресліть назви держав, що лише наприкінці ХІХ ст.. приступили до колоніальних загарбань.

10) Позначте відповідними значками дві держави, що стали головними суперниками на початку ХХ ст..

11) Вкажіть райони міжнародної напруженості і локальних конфліктів кінця ХІХ – початку ХХ ст..

12) Підпишіть держави, що зберігали формальну незалежність, але були поділені провідними державами на сфери впливу.

 

ІІ. Країни Європи наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст..

1) Підпишіть держави Європи ( зі столицями), що існували на 1914р.

2) Позначте різними значками республіки й монархії.

3) Позначте країни, в яких на початку ХХ ст.. відбулися революції.

4) Позначте основні промислові центри Європи.

 

ІІІ. Європа напередодні ПСВ.

1) Зафарбуйте різними кольорами та підпишіть:

а. країни Троїстого союзу;

б. країни Антанти.

+ вказати дати приєднання країн до союзу.

2) Стрілками позначте напрями: територіальних зазіхань:


а. Німеччини;

б. Австро-Угорщини;

в. Італії;

г. Росії;

д. Румунії;

е. Болгарії.


3) Позначте місце події, що стала приводом до початку ПСВ. Зазначте дату події.

4) Заштрихуйте регіон, який напередодні ПСВ називали «пороховим льохом» Європи.

5) Підкресліть назву країни, яка найбільш ретельно підготувалася до війни.

6) Вкажіть значками країни, суперництво між якими стало однією з головних причин ПСВ.

 

ІV. Перша світова війна..

1) Зафарбуйте різними кольорами:

а. Німеччину та її союзників;

б. країни Антанти та їх союзників.

2) Вкажіть дати вступу держав у війну.

3) Різними кольорами позначте лінії фронтів:


а. на кінець 1914р.;

б. на кінець 1915 р.;

в. на кінець 1916р.;

г. на кінець 1917р.;

д. на листопад 1918р.


4) Позначте місця і дати:

а. битви на Марні;

б. Галицької битви;

в. поразки російської армії у Східній Пруссії в 1914р.;

г. першої газової атаки;

д. битви під Верденом та на річці Сомма;

е. Брусиловського прориву.

5) На акваторії Північного моря вкажіть дати оголошення Німеччиною необмеженої підводної війни.

6) Позначте місця і дати укладання сепаратних мирних договорів між ворогуючими державами.

 

V. Європа після ПСВ

1) Обведіть різними кольорами кордони європейських держав станом на:


а. 1914р.

б. 1923р.


2) Підпишіть держави станом на 1923р.

3) Підкресліть назви держав, які утворилися після ПСВ і відстояли свою незалежність.

4) Позначте місце проведення мирної конференції, що підвела підсумки ПСВ.

5) Вкажіть місце розташування штаб-квартири Ліги Націй, зазначте дату утворення цієї організації.

6) Позначте територіальні зміни за мирними договорами між Антантою та державами Троїстого союзу.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 3775

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЛЯ І-го КУРСУ | ЗАВДАННЯ ДО КОНТУРНОЇ КАРТИ №2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.055 сек.