МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ ДО КОНТУРНОЇ КАРТИ №5.І. Європа після Другої світової війни (1945 – 1956рр.): 1) Розфарбуйте території держав на 1956р. Підпишіть їх назви. 2) Обведіть кордони 1938р. 3) Заштрихуйте різними кольорами американську, британську, французьку та радянську зони окупації Німеччини і Австрії. 4) Позначте червоними зірочками держави, у яких встановилися комуністичні режими. 5) Позначте місця антикомуністичних виступів. ІІ. Берлін: 1) Заштрихуйте різними кольорами зони окупації міста. 2) Обведіть Берлінський мур. Вкажіть дату його побудови. ІІІ. Країни Америки: 1) Підпишіть США, Канаду, найбільші держави Латинської Америки, їхні столиці. 2) Заштрихуйте штати США, у яких переважають афроамериканці і мексиканці. 3) Позначте різними умовними значками на території США місця: - убивства президента Джона Кеннеді; - расових заворушень 1964 – 1969рр.; - випробувань космічних кораблів; - знищення ісламськими терористами будівель Всесвітнього торговельного центру 11.09.2001р. 4) Біля Оттави надпишіть дату припинення повноважень Великої Британії щодо Канади. 5) Заштрихуйте територію канадської провінції, у якій проживають переважно франко канадці. 6) Позначте держави-учасниці: - Організації американських держав (ОАД); - Південноамериканського спільного ринку (МЕРКОСУР); - Північноамериканської асоціації вільної торгівлі (НАФТА); - Південноамериканського співтовариства націй (КСН). 7) Підкресліть назви країн. На території яких проживають українські громади. 8) Вкажіть країни та дату між якими розгорілась Карибська криза. ІV. Європа в 1945 – 1989рр.: 1. Проведіть межу поділу Європи, так звану «залізну завісу». 2. Позначте країни, які у 1948 – 1951рр. отримували допомогу за планом Маршалла. 3. Заштрихуйте різними кольорами країни, які у 1949р. увійшли до воєнно-політичного блоку НАТО і ті, що 1955р. ввійшли до Організації Варшавського договору. 4. Позначте різними знаками країни: - що у 1949р. увійшли до РЕВ; - що в 1957р. заснували ЄЕС; - що в 1960р. утворили ЄАВТ. 5. Підкресліть різними кольорами назви країн у яких в означений період: - було повалено монархії; - відбулися революції, антиурядові виступи і повстання. ЗАВДАННЯ З «ІСТОРІЇ УКРАЇНИ» ДЛЯ 2-го КУРСУ 1. Атлас з історії України для 5 класу. – Інститут передових технологій., упорядники Власов В., Ісаєв Д. 2. Контурна карта з історії України для 5 класу. – Інститут передових технологій., упорядники Власов В., Ісаєв Д.
Читайте також:
|
||||||||
|