МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАПИТАННЯ. ЗАВДАННЯ1. Як класифікується товар? До якої групи та якого виду належать такі товари: • арматура; • газована вода у спекотний та неспекотний дні; • калькулятор; • автомобіль ГАЗ-2101; • присадибна ділянка; • послуги перукаря; • офісні меблі; • верстат; • годинник Майкла Джексона; • мастильні матеріали до металообробного верстата; • сир; • печиво. Якщо окремі товари потрапили одночасно до різних груп або видів, поясніть, чому. 2. Наведіть етапи життєвого циклу товару і завдання маркетингу на кожному з них. 3. За даними табл. 3.4 і 3.5 визначте етап життєвого циклу товару, розробіть завдання маркетингу для кожного з підприємств окремо і знайдіть спільні та відмінні риси. 4. Назвіть рівні виведення товару на ринок. Наведіть приклади. 5. Як може змінюватися крива життєвого циклу товарів? 6. Охарактеризуйте етапи процесу розроблення товару. 7. Наведіть методи тестування нового товару в ринкових умовах. 8. Визначте ширину, довжину та глибину товарної номенклатури фірми "Аквалан" (табл. 3.6). Визначте, наскільки взаємо узгоджуються товарні лінії. 9. Обчисліть інтегральний показник конкурентоспроможності трьох видів виробів безалкогольних напоїв (табл. 3.7). За нормативними параметрами груповий показник дорівнює одиниці. Дані, отримані за допомогою експертних оцінок, оцінюються в балах від нуля до одиниці. Абсолютні значення і-го техніко-економічного параметра за бальною системою — 1-5. Значущість параметра підвищується. Таблиця 3.4
Примітка. Застосовується інформаційна реклама. На транспортні послуги кошти не витрачались. Таблиця 3.5 Відомості про ЗАТ "Оболонь"
10. За якими показниками можна визначити конкурентоспроможність за комерційними, організаційними та економічними умовами? Таблиця 3.6 Товарна номенклатура й асортиментні ряди фірми "Аквалан"
Таблиця 3.7 Вихідні дані для розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності виробів
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|