Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 3

Які засоби та форми захисту суб’єктивних цивільних прав застосовуються в наступних випадках:

· Судове рішення про повернення боргу від ТОВ “Лідія” не може бути виконано у зв’язку з відсутністю коштів для оплати на рахунку ТОВ;

· Порушення покупцем умов договору поставки в частині розрахунків за поставлену продукцію;

· Спричинення шкоди, заподіяної в стані необхідної оборони;

· Повернення у володіння власника (віндикація) речі, яка була в нього вкрадена, а зараз знаходиться у добросовісного набувача, який не знав і не повинен був знати, що придбав крадену річ;

· Порушення права на честь та гідність особи шляхом розповсюдження неправдивих, таких що ганьблять цю особу відомостей;

· Особа загинула при пожарі на очах у свідків, але отримати свідоцтво про смерть не можливо, так як не має тіла;

· Укладення правочину особою, яка не досягла 14-річного віку;

· Встановлення сигналізації на автомобіль для запобігання крадіжки;

· Після прийняття спадщини між спадкоємцями виник спір щодо поділу спадкового майна;

· До дільничного інспектора звернулась Кунц із заявою, що її квартиру залили водою сусіди, в результаті чого необхідно провести ремонт кухні і коридору. Інспектор у прийнятті заяви відмовив.

· При поданні заяви на раціоналізаторську пропозицію майстер цеху Дмитрієв, який остаточно готував всі необхідні для заяви матеріали, виключив із числа його співавторів технолога цеху Мещерякову як таку, що відмовилася зробити розрахунки ефективності зробленої пропозиції. Остання, переглянувши матеріали клопотання і пересвідчившись, що її пропозиція ввійшла в опис раціоналізаторської пропозиції, звернулась у відділ раціоналізаторства і винахідництва про включення її в число співавторів.

Завдання 4

Внаслідок удару блискавки під час грози згоріла дача, що належала громадянину Бойкові, яка була застрахована останнім.

Які юридичні факти мають місце в даному випадку? Які юридичні наслідки вони породжують?

Завдання 5

До суду звернулася громадянка Алікова із вимогою відібрати у громадянки Чех Г. автомобіль, який належав на праві власності рідному братові Алікової – Чеху В. У лютому 2013 р. громадянин Чех В. помер, залишивши заповіт, у якому все майно заповідав своїй рідній сестрі Аліковій. Але відповідачка відмовляється передати все майно сестрі колишнього чоловіка (позивачці), посилаючись на те, що через два місяці після смерті чоловіка у неї народився син від нього, а малолітні діти мають право на обов’язкову частку у спадщині, незалежно від змісту заповіту.

Проаналізуйте, які юридичні факти мають місце, чи є вони підставою для виникнення цивільних правовідносин?

Уміння, які мають бути вироблені, та навички, які мають бути напрацьовані під час заняття: орієнтуватися в чинному цивільному законодавстві щодо регулювання цивільних правовідносин; аналізувати юридичні факти, які є підставами зміни та припинення цивільних правовідносин; правильно застосовувати норми цивільного права до конкретних життєвих ситуацій.

Перелік процесуальних та службових документів, які складаються під час вивчення теми:відзив на позовну заяву.

Рекомендована література до Теми 3: 1.1.; 1.3.2.;2.2.-2.5.; 2.9.; 2.11.;2.12.; 3.4.; 3.5.; 3.9.; 3.13.; 4.1.-4.22.; 5.1.; 5.9.; 5.12.; 5.19.; 5.24.; 5.33.; 5.37.; 5.47.; 5.49.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 763

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3. Цивільні правовідносини. Здійснення та захист цивільних прав. | ТЕМА 4. Фізичні особи як суб’єкти цивільних правовідносин.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.